۰ نفر

رئیس کل بانک مرکزی خبر داد:

برگزاری مجامع ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح/ پرونده مهمترین ادغام بانکی بسته می‌شود

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۰۵
کد خبر: 437263
برگزاری مجامع ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح/ پرونده مهمترین ادغام بانکی بسته می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح روند ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، اعلام کرد: به زودی مجامع ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح برگزار و پرونده مهم‌ترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در اینستاگرام خود نوشت: عصر امروز 99/2/17 در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور آخرین بررسی ها در خصوص روند ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه انجام شد.

این پروژه یکی از پیچیده ترین و سخت ترین پروژه های بانکی است که با تدابیر مقام معظم رهبری، به یاری خدا با همت همکارانم در حوزه نظارت و با همراهی خوب وزارت اقتصاد، ستاد مشترک نیروهای مسلح و بانک سپه به نحو مطلوبی پیش رفته و به مراحل پایانی خود نزدیک است.

در طول ماه های گذشته و در جریان ادغام، با نظارت بانک مرکزی و تدبیر و راهبری خوب مدیریت بانک سپه، اصلاحات خوبی خصوصاً در منابع و مصارف بانک های ادغام شونده انجام و به آرامش فعلی بازار پول کمک خوبی شده است.

با تصمیماتی که امروز در جلسه اتخاذ شد، انشالله به زودی مجامع ادغام این بانک ها برگزار و پرونده مهمترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.

photo_2020-05-06_21-46-36