۰ نفر

افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در خراسان رضوی

۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۲۳
کد خبر: 392224
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در خراسان رضوی

شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی صبح امروز با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره بانک و مسئولین استانی افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در آیین گشاییش این شعبه در شهر مقدس مشهد، حجت الاسلام صاحبقرانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی، ‪‎‪‬ آسوده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مشتریان و مدیران استانی نیز حضور داشتند.

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در مراسم افتتاح این شعبه بیان داشت: تجهیز و نوسازی شعب به منظور قدردانی از مشتریان بانک و ارائه ی خدمات بهتر و کامل تر صورت می پذیرد.

وی بااشاره به حرکت گسترده بانک قرض الحسنه مهرایران در مسیر تحقق بانکداری بدون کاغذ اظهارداشت: پروژه ی دیجیتالی نمودن اسناد بانک در راستای حرکت به سمت بانکداری سبز در این بانک شروع شده است و ازین پس مشتریان بانک بدون نیاز به تکمیل فرم های کاغذی می توانند تمامی خدمات بانکی خود را دریافت کنند.

اکبری افزود: تقویت بانکداری الکترونیک به منظور حذف رفت و آمد مشتریان به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه ی آن ها از مهمترین برنامه ی بانک به منظور تکریم مشتریان خود می باشد.

وی تصریح کرد: تمامی فعالیت بانک قرض الحسنه مهرایران در چهارچوب عقد قرض الحسنه است و این بانک موفق شده به کلیه ی تعهدات خود به نحو احسن جامه ی عمل بپوشاند.

مرتضی اکبری خاطرنشان کرد: تفاهم نامه های بزرگی در سطح کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد برکت، بهزیستی و... منعقد شده است تا با ایجاد هم افزایی بتوانیم در راستای ایجاد اشتغال و کمک به مناطق کم برخوردار گام های موثری برداریم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیون و دویست و سی هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است که این میزان در هشت ماهه نخست امسال به یک میلیون و دویست و چهل هزار فقره رسیده است و پیش بینی می کنیم تا پایان سال بیش از یک میلیون پانصد هزار فقره تسهیلات پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: مهمترین سرمایه ی این بانک مشتریان آن هستند و برخود لازم می دانیم تمام تلاش خود را در برای آماده سازی محیط مناسب در شعب و ارائه ی خدمات بهتر انجام دهیم.

‪‎‪حجت الاسلام و المسلمین صاحبقرانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه مراسم بیان داشت: امید است با تلاش های بانک قرض الحسنه مهر ایران سنت نیکوی قرض الحسنه بیش از پیش در جامعه احیا شود

وی با تقدیر از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانکداری قرض الحسنه را امری خداپسندانه و راه نجات مشکلات اقتصادی موجود در جامعه دانست.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تلاش های این بانک در راستای عمل به مبانی اسلامی در نظام بانکی کشور و دستاوردهای آن در بیش از یک دهه از فعالیت خود بیان داشت: موفقیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در تمامی عرصه ها به اثبات رسیده است و می بایست نظام بانکی کشور نیز به همین سمت و سو حرکت کند.