۰ نفر

یک مقام مسئول خبر داد؛

افزایش ۲برابری بازنشستگی فرهنگیان در استان البرز

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۳۷
کد خبر: 518127
افزایش ۲برابری بازنشستگی فرهنگیان در استان البرز

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه امسال بازنشستگی فرهنگیان در استان در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است، گفت: مدرسه تا پیش از سال جدید به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سالار قاسمی امروز در شورای معاونین و روسای مناطق آموزش و پرورش استان البرز در خصوص دغدغه و اولویت‌های آموزش و پرورش استان البرز در سال 1400، اظهارداشت: کار آموزش و پرورش مانند دیگر وزارت‌خانه‌ها نیست، بلکه به واسطه رسالت تعلیم و تربیت باید بدور از سیاست به تربیت آینده سازان کشور بپردازیم.

وی با بیان اینکه در سال جدید وزارت آموزش و پرورش اولویت‌های شش گانه را اعلام کرده است، افزود: ازجمله این اولویت‌ها می‌توان به سند تحول بنیادین، اطلس دانش آموزی و مستند سازی اموال و املاک از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان البرز با عنوان اینکه در استان علاوه بر این موارد دغدغه‌هایی وجود دارد، بیان کرد: این مشکلات و دغدغه‌ها شامل کمبود نیرو و فضای آموزشی است.

قاسمی با اشاره به اینکه میزان بازنشستگان در استان البرز در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است، تصریح کرد: در این راستا باید ساماندهی و برنامه ریزی با دقت انجام شود.

وی در خصوص کمبود فضای آموزشی خاطر نشان کرد: با انجام گسترده واکسیناسیون کرونا در سال آینده احتمال برگزاری حضوری کلاس‌های درس قوت گرفته است و کمبود فضای اموزشی نمود بیشتری پیدا می‌کند.

مدیرکل اموزش و پرورش استان البرز گفت: 14 مدرسه تا پیش از سال تحصیلی جدید در استان البرز به بهره برداری می‌رسد و برای پروژه های دیگر نیز تزریق اعتبارات خوبی از سوی وزاتخانه، استانداری البرز و خیرین مدرسه ساز انجام می‌شود.

قاسمی دارا بودن مدیرانی توانمند به رسیدن به هدف مورد نظر کمک می‌کند، عنوان کرد: همچنین باید نشاط، امید و انگیزه در بین پرسنل و کادر آموزشی وجود داشته باشد.