۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

آغاز به کار تالار‌های پذیرایی از بعد عید فطر/ رعایت فاصله‌ اجتماعی با استفاده از ۷۰درصد ظرفیت سالن

۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳
کد خبر: 441504
آغاز به کار تالار‌های پذیرایی از بعد عید فطر/ رعایت فاصله‌ اجتماعی با استفاده از ۷۰درصد ظرفیت سالن

رییس اتحادیه تالار‌های پذیرایی از آغاز به کار تالارها بعد از عید فطر خبر داد و گفت: برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تالارها باید فقط از ۷۰درصد ظرفیت سالن‌هایشان استفاده کنند.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ خسرو ابراهیمی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین از بازگشایی کسب‌و‌کار تالار‌ها، بعد از عید فطر خبر داد و افزود: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تالارهای پذیرایی بعد از حدود دو ماه تعطیلی، فعالیت خود را بعد از تعطیلات عید فطر آغاز خواهند کرد.

وی درباره شرایط برگزاری مراسم در این ایام نیز توضیح داد: تمام تالارها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و باید برای شروع فعالیت در سایت وزارت بهداشت ثبت نام کرده و پس از دریافت کد مربوطه، با رعایت موارد بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

ابراهیمی‌نیا اضافه کرد: بر این اساس طبق ضوابط فاصله‌گذاری اجتماعی باید حداقل ۳۰ درصد از ظرفیت تالار خالی بماند و تمام پرسنل نیز از ماسک و دستکش استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

او همچنین درباره قیمت تالار‌ها بیان کرد: باتوجه به رکود دوماهه، فعلا تغییر قیمتی در تالار‌ها نخواهیم داشت تا از وضعیت فعلی عبور کنیم.

رییس اتحادیه تالار‌های پذیرایی به مشکلات مالی تالار‌داران اشاره کرد و گفت: قرار شده تا بانک مرکزی برای جبران ضرر و زیان اصناف وامی اختصاص دهد که امیدواریم هرچه سریع‌تر این اقدام انجام شود چراکه تاخیر در پرداخت وام، تاثیر آنچنانی نخواهد داشت.