۰ نفر

افزایش ۵۰درصدی بودجه صندوق رفاه

۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۲۲
کد خبر: 433880
افزایش ۵۰درصدی بودجه صندوق رفاه

رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت از تصویب اعتبار ۶۰میلیارد تومانی وام دستیاری در سال جاری خبر داد و گفت: هنوز در خصوص مدل پرداخت این وام به قطعیت نرسیدیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رحیمی ضمن بیان این مطلب از افزایش۵۰ درصدی بودجه صندوق رفاه وزارت بهداشت در سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه بودجه صندوق برای سال ۹۹ با رشد خیلی خوبی مواجه بوده است و برنامه‌های ما نظیر اختصاص بودجه برای پرداخت وام دستیاری مورد موافقت قرار گرفت به طوری که رقم خوبی برای پرداخت این وام در نظر گرفته شد.

وی در ادامه از اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای پرداخت وام دستیاری در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: تلاش صندوق رفاه دانشجویان این است که از ظرفیت بانکی در حوزه وام دستیاری بیشتر استفاده کند تا این رقم افزایش یابد تا این وام برای دانشجویان رزیدنت و دستیاری را برای اولین بار پرداخت نماییم.

رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت همچنین خاطرنشان کرد: ما سه مدل برای پرداخت وام دستیاری دانشجویان در نظر گرفتیم اما هنوز در خصوص مدل پرداخت این وام به نتیجه و قطعیت نرسیدیم در حال انجام هماهنگی‌های لازم برای نحوه پرداخت این وام هستیم.