۰ نفر

طبق گفته گلدمن ساکس:

بیت کوین نسبت به سایر دارایی ها بهترین عملکرد را ثبت کرد!

۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲
کد خبر: 698204
بیت کوین نسبت به سایر دارایی ها بهترین عملکرد را ثبت کرد!

گلدمن ساکس بیت کوین را به عنوان دارایی با بهترین عملکرد در سال جاری رتبه بندی کرده است. این ارز دیجیتال همچنین در صدر فهرست بانک سرمایه گذاری جهانی به عنوان دارایی با بالاترین بازدهی تعدیل شده بر اساس ریسک، بالاتر از طلا، املاک و مستغلات، S&P ۵۰۰ و Nasdaq ۱۰۰ قرار دارد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ گلدمن ساکس بیت کوین را به عنوان دارایی با بهترین عملکرد در سال جاری رتبه بندی کرده است. این ارز دیجیتال همچنین در صدر فهرست بانک سرمایه گذاری جهانی به عنوان دارایی با بالاترین بازدهی تعدیل شده بر اساس ریسک، بالاتر از طلا، املاک و مستغلات، S&P ۵۰۰ و Nasdaq ۱۰۰ قرار دارد.

بیت کوین در نمودار گلدمن از سایر سرمایه گذاری ها پیشی گرفته است، بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس، بیت کوین را به عنوان دارایی با بهترین عملکرد در سال تا به امروز (YTD) رتبه بندی کرده است.

حساب توییتر Documenting Bitcoin در اوایل این هفته توییت کرد: بر اساس آخرین داده های گلدمن ساکس، بیت کوین بهترین دارایی جهان در سال جاری است.

این توییت شامل نمودار عملکرد بازار توسط گلدمن ساکس است که بازده کل ۲۵ بازار برتر و همچنین بازده تعدیل شده بر اساس ریسک از اول سال تا به امروز را نشان می دهد.

بیت کوین با ۲۷ درصد در صدر فهرست بازدهی کل قرار دارد و پس از آن شاخص بازارهای نوظهور MSCI با ۸ درصد قرار دارد. بیت کوین همچنین با نسبت شارپ ۳.۱ در صدر فهرست بازدهی تعدیل شده بر اساس ریسک گلدمن ساکس قرار دارد.

از زمانی که این شرکت نمودار خود را منتشر کرد، قیمت بیت کوین افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۲۳۱۳۰ دلار معامله می شود که تا کنون بیش از ۳۹ درصد افزایش داشته است.

ارز دیجیتال

نمودارعملکرد دارایی ها در سال. گلدمن ساکس

طلا که بسیاری از مردم بیت کوین را با آن به عنوان ذخیره‌کننده ارزش و محافظ در برابر تورم مقایسه می‌کنند، در فهرست بازده کل و بازدهی تعدیل‌شده بر اساس ریسک، چندین پله پایین‌تر از بیت کوین قرار گرفت.

 طبق نمودار گلدمن ساکس، این فلز بازدهی کلی ۶ درصدی از سال گذشته و نسبت شارپ ۲ دارد. نسبت شارپ بالاتر نشان می دهد که سرمایه گذاری بازده بالاتری را برای سطح معینی از ریسک به همراه داشته است.

با این حال، گلدمن ساکس در دسامبر سال گذشته اعلام کرد که طلا نسبت به بیت کوین متنوع کننده پرتفوی بهتری است زیرا احتمالاً تحت تأثیر شرایط مالی سخت‌تر قرار نخواهد گرفت. علاوه بر این، تحلیلگران بانک بر این باورند که طلا موارد استفاده غیر سفته بازانه را توسعه داده است در حالی که بیت کوین هنوز به دنبال آن است.

گلدمن ساکس چندین سال است که در فضای کریپتو حضور دارد. این شرکت به طور رسمی در می ۲۰۲۱ میز معاملات ارزهای دیجیتال را تأسیس کرد.

 در ژانویه سال گذشته، بانک سرمایه گذاری پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد زیرا این ارز دیجیتال همچنان سهم بازار طلا را به خود اختصاص می دهد.

 سال گذشته، گلدمن ساکس اولین تراکنش رمزنگاری OTC خود را انجام داد، اولین وام با پشتوانه بیت کوین خود را ارائه کرد و یک سرویس داده برای کمک به سرمایه گذاران برای تجزیه و تحلیل بازارهای رمزنگاری راه اندازی کرد.