۰ نفر

نزدیک تر از هر زمان دیگر به مرج اتریوم؛

ادامه روند صعودی اتریوم در آستانه مرج

۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰
کد خبر: 668329
ادامه روند صعودی اتریوم در آستانه مرج

قیمت اتریوم در حال نزدیک شدن به سطوح بحرانی است زیرا حرکت صعودی پیش بینی شده پیش از مرج همچنان به رشد خود ادامه می دهد. این می تواند فشار جدیدی را آغاز کند و قیمت را به حدود ۲۰۰۰ دلار برساند. در همین حال، فعالان بازار همچنان در مورد آینده دومین ارز دیجیتال گمانه زنی می کنند. قیمت اتریوم در حال حاضر حدود ۱۶۰۰ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد کاهش یافته است که این کاهش پس از اعلام خبر افزایش آمار تورم در آمریکا رخ داد. از سوی دیگر در هفته گذشته اتریوم ۹ درصد رشد داشته است.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ با مرج اتریوم که در این هفته اتفاق می‌افتد، اشاره‌های مربوط به این رویداد تاریخی در پلتفرم‌های اجتماعی بسیار زیاد خواهد بود. در همان زمان، بازار در مورد نتیجه مورد انتظار مرج تقسیم شده است، که شاهد اجرای یک اجماع PoS خواهد بود. برخی فکر می کنند که قیمت تحت استراتژی «شایعه را بخر، اخبار را بفروش» سقوط می کند، در حالی که برخی دیگر فکر می کنند که به اتریوم به افزایش قیمت خود ادامه خواهد داد.

گزارشی که توسط نانسن، یک شرکت تحلیلی بلاکچین منتشر شد، نشان داد که تأثیر مرج بر قیمت اتریوم می‌تواند از سوی سهامداران برای ارز دیجیتال منفی باشد.این شرکت عوامل مختلفی را که بر قیمت اتریوم تأثیر می‌گذارند، تجزیه و تحلیل کرد.

به گفته نانسن، تعداد میلیاردرها و میلیونرها در اتریوم افزایش چشمگیری داشته است. این افراد با پلتفرم های مبادله یا قراردادهای هوشمند مرتبط نیستند.

علیرغم اقدامات قیمت، این گزارش بیان می کند که بازیکنان بزرگ، اتریوم را به طور مرتب انباشت کرده اند. این روند در طول سال ادامه یافته است و در ماه های گذشته روند پر شتابی سریع به جلو داشته است، و آگوست و سپتامبر به اوج خود رسیده که با این حال علی رغم زمستان کریپتو بازیگران و علاقه مندان به اتریوم در انتظار رشد بیشتر قیمت ها در اتریوم و احتمالا در برخی توکن های شبکه ی آن باشند.