۰ نفر

یک شرکت تحلیلی رمزارزها؛

کاردانو خوش بینانه ترین احساسات را از آوریل دارد!

۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
کد خبر: 661060
کاردانو خوش بینانه ترین احساسات را از آوریل دارد!

در روز سه‌شنبه (۱۶ آگوست)، شرکت تحلیلی رمز‌ارزها، سنتیمنت (Santiment)، نگاهی دقیق‌تر به یک معیار جالب روی بلاکچین پروژه کاردانو (ADA)، یعنی معیار "نسبت حجم معاملات روزانه روی زنجیره در سود به زیان"، انداخت.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ بر اساس گزارش شرکت تحلیلی سنتیمنت در مورد مجموعه معیارهای مربوط به "حجم تراکنشات در سود یا زیان"، این معیارها مقدار کل کوین‌ها (توکن‌ها) را در تمام تراکنش‌های شبکه نشان می‌دهد که در یک بازه زمانی برای یک دارایی معین سود یا زیان داشته است. همچنین معیاری وجود دارد که نسبت بین حجم تراکنش در سود و حجم معاملات در زیان را نشان می‌دهد.

همانطور که سنتیمنت در ماه می توضیح داد، زمانی که معیار «نسبت حجم معاملات روزانه زنجیره‌ای در سود به زیان» را معرفی کرد، گزارش کرد: دارایی‌هایی که نسبت بالایی از معاملات سودآور را مشاهده می‌کنند، احتمال بیشتری برای اصلاح کوتاه‌مدت قیمت‌ها دارند(که هدف از این گزارش، این بود که باید بیشتر مراقب باشید). همچنین این شرکت بیان کرد: در آن دسته از رمزارزها که در حالی که معامله‌گران در موقعیت‌های زیان‌ده هستند، شاهد نسبت بالایی از معاملات هستند، احتمال جهش کوتاه ‌مدت قیمت، (به معنای «خوش‌بین») بیشتر است.

به هر حال، اوایل امروز، سنتیمنت توییت کرد که «نسبت تراکنش‌های زنجیره‌ای به عنوان سود گرفتن در مقابل فروش با زیان، در بالاترین سطح سود گرفتن از هفته آخر مارس قرار دارد»، به این معنی که معامله‌گران باید مراقب باشند.

کاردانو خوش‌بینانه ترین احساسات را از آوریل دارد!

در رابطه با کاردانو، این شرکت توییت کرد که "احساسات نسبت به کاردانو، در حال حاضر نسبتا مثبت است و قیمت‌ آن در 3 هفته گذشته بالای 22 درصد رشد کرده است. نسبت تراکنش‌های زنجیره‌ای به‌عنوان سود دریافتی در مقابل فروش با زیان، در بالاترین سطح سود گرفتن از هفته آخر مارس قرار دارد.

طبق داده‌های تریدینگ ویوو، در صرافی ارز دیجیتال بایننس، در حال حاضر (از ساعت 5:24 صبح UTC در 16 آگوست)، کاردانو حدود 0.549 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته 4.18 درصد نسبت به دلار کاهش یافته است.

کاردانو خوش‌بینانه ترین احساسات را از آوریل دارد!

منبع: TradingView (نمودار قیمت 24 ساعته ADA-USD)

با این حال، در دوره یک ماهه گذشته، قیمت کاردانو تقریباً 26 درصد، در مقابل USD افزایش یافته است.

کاردانو خوش‌بینانه ترین احساسات را از آوریل دارد!

منبع: TradingView (نمودار قیمت 1 ماهه ADA-USD)

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.