۰ نفر

تحلیلی بر پروژه لایه دوم اتریوم-متیک؛

ارتقاء مرج اتریوم و تاثیر آن بر پالیگان (متیک)

۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
کد خبر: 660520
ارتقاء مرج اتریوم و تاثیر آن بر پالیگان (متیک)

هفته‌ای که گذشت، هفته بسیار جالبی برای جامعه اتریوم بوده است، زیرا این پروژه برای یک ارتقاء بزرگ آماده می‌شود. در واقع، تاثیر این ارتقاء در حال حاضر به راه حل‌های لایه 2 اتریوم مانند، پالیگان سرایت کرده است. آیا متیک (MATIC) واقعاً می‌تواند از هیاهوی اطراف اتریوم برای پیشرفت بیشتر خود استفاده کند؟

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ کریپتوکارنسی بومی لایه دوم، متیک، هفته را با صعودی قابل توجه در نمودارها به پایان رساند. گاوهای بولیش متیک در 24 ساعت گذشته، قیمت متیک را 8.5 درصد افزایش دادند که به آن امکان غلبه بر مقاومت در سطح قیمت 0.94 دلار را داد. قیمت این آلتکوین در هفته گذشته، در این محدوده قیمت در نوسان بوده است و روند صعودی بعدی آنقدر قوی بود که متیک را به بالای 1 دلار رساند.

متیک پس از رسیدن به کف قیمتی در 18 ژوئن، در یک کانال صعودی معامله شده است. در اینجا، شایان ذکر است که آخرین رالی آن پس از تعامل با خط حمایت صعودی خود به دست آمد.

رمزارز

طبق این تحلیل، رمزارز متیک باید قبل از افزایش بیشتر، با مقاومت در سطح قیمت 1 دلار مبارزه کند. با این حال، در صورتی که بتواند به اندازه کافی صعودی به دست آورد، ناحیه مقاومت بعدی آن بالاتر از سطح 1.3 دلار خواهد بود.

آیا این آغاز مرحله رشد بعدی متیک است؟

اگر نگاهی به عملکرد متیک در چند هفته گذشته بیندازیم، ممکن است به ارائه یک ایده تقریبی از آنچه که باید برای این رمزارز انتظار داشت، به خصوص در کوتاه مدت کمک کند. به عنوان مثال، میانگین سنی کوین‌های آن از 18 جولای به طور قابل توجهی کاهش یافته است. این تقریباً همزمان با آزمایش مجدد خط مقاومت صعودی متیک بود.

رمزارز

نتیجه پس از آزمون مجدد خط مقاومت نیز با افت نسبت MVRV در همان دوره مطابقت داشت. این امر تأیید کرد که متیک از آن زمان خروجی‌های قابل توجهی را تجربه کرده است. MVRV، یکی از شاخص‌های کاربردی برای تحلیل وضعیت بازار است که از نسبت ارزش کل بازار یک رمزارز بر ارزش واقعی آن، به‌دست می‌آید. نکته جالب این است که میانگین سنی کوین‌های متیک از 9 آگوست کمی افزایش یافته است که پس از آزمایش مجدد خط حمایت خود، انباشت را تأیید می‌کند. با این حال، نسبت MVRV به سختی افزایش چشمگیری داشت. از این رو، آخرین افزایش ممکن است با حجم کافی پشتیبانی نشود. همچنین توزیع عرضه متیک تأیید کرد که برخی از نهنگ‌ها خرید کرده‌اند، در حالی که هنوز مقداری فشار فروش از سوی دیگر معامله‌گران وجود دارد. آدرس‌هایی که بین 10.000 تا 1 میلیون کوین متیک دارند، مسئول آخرین فشار صعودی هستند.

رمزارز

در واقع آدرس‌هایی که بین 1 میلیون تا 10 میلیون کوین در اختیار داشتند، در 24 ساعت گذشته فشار فروش را افزایش دادند. با این حال، آدرس‌هایی با بیش از 10 میلیون کوین بیشترین تأثیر را بر قیمت متیک دارند. جریان خروجی از این دسته از نهنگ‌ها کاهش یافته است و راه را برای تسکین روند صعودی هموار می‌کند.

کلام آخر

عملکرد متیک در 3 هفته گذشته نشان می‌دهد که فشار نزولی کافی وجود ندارد. این نتیجه همچنین از دورنمای صعودی غالب حمایت کرد، به خصوص اکنون که بیشتر نهنگ‌ها در حال خرید هستند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.