۰ نفر

نحوه نگهداری ارزهای دیجیتال - بخش چهارم؛

چه کنیم دزد به کیف پول کریپتویی ما نزند؟

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۴۹
کد خبر: 629440
چه کنیم دزد به کیف پول کریپتویی ما نزند؟

ذخیره ارز دیجیتال در یک کیف پول گرم (آنلاین)؛ کیف پول گرم اپلیکیشنی است که ارزهای دیجیتال را به صورت آنلاین ذخیره می‌کند. این نوع کیف‌پول‌ها، معمولاً به‌عنوان برنامه‌های بر روی دسکتاپ و انواع سیستم عامل‌های روی موبایل‌ در دسترس هستند، همچنین کیف‌پول‌های گرم مبتنی بر وب نیز وجود دارند.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ کیف پول‌های آنلاین چند نکته خوب قابل توجه دارند:

آن‌ها به شما امکان کنترل روی ارزهای رمزنگاری شده خود را می‌دهند.

آن‌ها تقریباً همیشه رایگان هستند.

استفاده از آن‌ها آسان است و با این نوع کیف پول می‌توانید، رمز ارزها را خیلی سریع ارسال و دریافت کنید.

مانند کیف پول‌های سخت افزاری، کیف پول‌های گرم نیز دارای عبارت بازیابی هستند. در صورت از دست دادن دسترسی به کیف پول نرم افزاری خود، می‌توانید از این عبارت برای بازگرداندن رمز ارزهای خود استفاده کنید.

111

222

یک مشکل در کیف پول‌های گرم وجود دارد، این است که از آنجایی که رمزارزها را به صورت آنلاین ذخیره می‌کنند، خطر هک شدن را به همراه دارند. اگرچه احتمال این امر کم است و افراد زیادی از کیف‌پول‌های گرم بدون مشکل استفاده می‌کنند، احتمالاً ریسکی نیست که بخواهید با سرمایه‌های ارزهای دیجیتال قابل توجهی بپذیرید.

برای خواندن بخش‌های قبلی این مقاله کلیک کنید.

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.