۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

کانال ۳۷هزار و ۵۰۰دلاری برای بیت کوین حیاتی است / عملکرد بهتر اتریوم نسبت به رمزارز مشهور

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۳۴
کد خبر: 532192
کانال ۳۷هزار و ۵۰۰دلاری برای بیت کوین حیاتی است / عملکرد بهتر اتریوم نسبت به رمزارز مشهور

بیت‌کوین در روزهای اخیر، افت شدیدی تجربه کرده و از آنجا که دومین رمزارز جهان هم به آن وابستگی دارد، شاهد سقوط قابل توجهی بوده است. اما در مجموع، تحلیلگران بر این باورند که اتریوم عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته است.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ به گفته تحلیلگران Decentrader، بیت‌کوین باید دوباره به سرعت به کانال ۳۷هزار و ۵۰۰دلاری بازگردد، اتریوم نیز برای جلوگیری از سقوط بیشتر، باید کانال ۲هزار و ۳۰۰دلاری را حفظ کند.

آمار ارائه شده از سوی Cointelegraph و TradingView نشان می‌دهد که پس از تلاش مختصر بیت‌کوین برای رسیدن به بالای کانال ۳۷هزار دلار در اوایل روز ۲۹می، در این روند شکست خورد و به کانال ۳۴هزار دلاری سقوط کرد.

عملکرد قیمتی اتریوم نیز مشابه بیت‌کوین بود و تلاش این آلت‌کوین برای شکستن خط مقاومت ۲هزار و ۵۰۰دلاری موفقیت‌آمیز نبود و باعث سقوط آن به کانال ۲هزار و ۳۰۰دلاری شد.

طبق گفته Filbfilb، سقوط بیشتر در قیمت بیت‌کوین، کانال ۲۰هزار تا کمتر از ۳۰هزار دلار، یا ۷۸درصد اصلاح را به یک هدف احتمالی تبدیل خواهد کرد. به همین ترتیب، عملکرد قیمت این رمزارز طی هفته آینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

در حال حاضر، طبق گفته filbfilb، بسیار مهم است که بیت‌کوین برای جلوگیری از آزمون و خطای خط حمایتی هفتگی، دوباره کانال ۳۷هزار و ۵۰۰دلاری را پس بگیرد.

اگر بیت‌کوین یک رالی موفق داشته باشد و بتواند خط مقاومتی ۴۰هزار دلاری را بشکند، منطقه حمایتی/مقاومتی پیشین یعنی ۴۵هزار و ۵۰۰ و ۴۶هزار و ۵۰۰ را به عنوان منطقه مقاومتی بعدی شناسایی خواهد کرد.

اتریوم پس از اینکه ۶۱.۸درصد بازگشت تجربه کرد، عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین نشان داد، اما در نهایت با عدم موفقیت خود در رسیدن به کانال ۳هزار دلاری، این روند بهبودی از بین رفت.

Filbfilb، کانال ۲هزار و ۳۰۰دلار را به عنوان یک منطقه مهم برای اتریوم شناسایی کرد که اگر رالی این رمزارز تا خط مقاومتی ۳هزار دلاری ادامه داشته باشد، با توجه به این سناریو که به میزان قابل توجهی به قدرت بیت‌کوین وابستگی داشته باشد، دوباره به قیمت ۳هزار و ۳۰۰دلار برسد.

به طور کلی، تحلیلگران انتظار دارند که اتریوم در هرگونه حرکت صعودی، عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته باشد و حداقل با هر گونه حرکت نزولی تطابق نشان دهد.

در حال حاضر، همه نگاه‌ها به سمت بیت‌کوین بوده که آیا روند نزولی در پایان هفته ادامه خواهد داشت یا خیر.

در نمودارهای ارائه شده، روند تغییر قیمت بیت‌کوین و اتریوم را مشاهده می‌کنید؛

اتریوم