۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت روز دلار ، طلا و سکه

۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹
کد خبر: 476748
قیمت روز دلار ، طلا و سکه

قیمت جدید دلار سکه طلا یورو در نهمین روز از تیر ماه سال جاری اعلام شد.

برای عضویت در کانال تلگرام اقتصادآنلاین اینجا کلیک کنید

قیمت ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۴/۹)

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته ۵۰تومان ارزان و یورو همین مقدار گران شد. به این ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۱۵۰ و یورو به ۲۹۹۰۰تومان رسید. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۴۸۵۰ و خرید آن ۲۴۴۵۰تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو هم در این بازار به ترتیب ۲۸۹۰۰ و ۲۹۳۵۰تومان اعلام شد. در سامانه نیما هم قیمت فروش دلار به ۲۱۶۸۳و یورو به ۲۵۸۱۵تومان افزایش یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۹ تیر ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون ۷۷۳هزارتومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون ۵۵۲ هزارتومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون ۷۳۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون  و ۳۰۰ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۶۰ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان است.

قیمت ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۴/۸)

به گزارش اقتصادآنلاین،  در ادامه روند افزایشی بازار ارز، امروز دلار پس از گذشت حدود سه ماه مجددا وارد کانال ۲۵هزار تومان شد. قیمت دلار در بازار آزاد امروز با رشد ۲۵۰تومانی در مقایسه با دیروز به ۲۵۰۵۰ و یورو با ۲۰۰تومان افزایش به ۲۹۸۰۰تومان رسید.در صرافی‌ها نیز قیمت فروش دلار به ۲۴۸۰۰ و خرید آن به ۲۴۴۰۰تومان افزایش یافت. قیمت خرید و فروش یورو هم در این بازار به ترتیب ۲۸۶۵۰ و ۲۹۰۵۰تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۸ تیر ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون ۸۰۲ هزارتومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون۵۵۱ هزارتومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون ۷۲۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون  و ۳۱۰ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۴ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۷۳ هزار تومان است.

قیمت ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۴/۷)

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز قیمت دلار و یورو مجددا گران شد. دلار در بازار آزاد با رشد ۲۵۰تومانی در مقایسه با دیروز و یورو با افزایش ۴۰۰تومانی به ترتیب به ۲۴۷۰۰ و ۲۹۴۵۰تومان رسید. امروز در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۴۲۵۰ و خرید آن به ۲۳۹۰۰تومان افزایش یافت. قیمت خرید و فروش یورو هم در این بازار به ترتیب ۲۸۳۰۰ و ۲۸۷۰۰تومان است. در سامانه نیما هم قیمت فروش دلار ۲۱۳۶۶ و یورو ۲۵۵۰۱تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۷ تیر ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون ۶۵۴ هزارتومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون ۴۹۸ هزارتومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون  و ۲۶۵ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۸۳ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۶۲ هزار تومان است.

قیمت ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۴/۱)

به گزارش اقتصادآنلاین، روند افزایشی بازار ارز امروز هم ادامه دارد و دلار نسبت به دیروز ۲۰۰تومان و یورو ۴۰۰تومان گران شده است. به این ترتیب امروز قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۴۲۵۰ و یورو به ۲۸۸۰۰تومان افزایش یافت.قیمت فروش دلار در صرافی‌ها نیز به ۲۳۸۰۰ و خرید آن به ۲۳۴۵۰تومان رسید. همچنین قیمت خرید و فروش یورو در این بازار به ترتیب ۲۷۷۰۰ و ۲۸۱۵۰تومان است. سامانه نیما قیمت فروش دلار را ۲۰۹۶۴ و یورو را ۲۴۸۸۸تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۱ تیر ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون ۳۲۳ هزارتومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون ۱۹۸ هزارتومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون  و ۳۰۰ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۸۳دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۳۵ هزار تومان است.

قیمت ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۳/۱۷)

به گزارش اقتصادآنلاین، در معاملات بازار آزاد تهران، قیمت دلار با ۱۰۰تومان افزایش نسبت به پنجشنبه به ۲۴هزار و یورو هم با همین میزان رشد ارزش به ۲۹۲۰۰تومان رسید.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۳۵۵۰ و خرید آن ۲۳۱۵۰تومان است. همچنین در این بازار یورو با قیمت ۲۸۷۰۰تومان فروخته می‌شود و قیمت خرید آن ۲۸۲۰۰تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین،قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۱۷خرداد ماه ۱۴۰۰ به ۱۰میلیون و ۷۷۱هزارتومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۷۰۱هزارتومان، نیم سکه ۵میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۳۵هزار تومان و سکه یک گرمی ۲میلیون و ۳۴۵هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۸۳ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۸۵هزار تومان است.

قیمت ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۳/۱)

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت‌هایی که کانون صرافان اعلام کرده، دلار در بازار آزاد امروز اول خرداد ماه با قیمت ۲۲۹۰۰ و یورو ۲۷۸۰۰تومان فروخته می‌شود. در صرافی‌ها دلار با قیمت ۲۲۳۵۰تومان برای فروش و ۲۲هزار تومان برای خرید نمایان شد.قیمت خرید و فروش یورو هم در این بازار به ترتیب ۲۶۷۵۰ و ۲۷۲۰۰تومان است. سامانه نیما قیمت فروش دلار را ۲۰۶۶۸ و یورو را ۲۵۱۶۸تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یک خرداد ماه۱۴۰۰ به ۱۰میلیون و ۶۴هزارتومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹میلیون و ۹۹۸هزارتومان، نیم سکه ۵میلیون و ۸۵۰هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۸۵۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۲میلیون تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۸۱ دلار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۹هزار تومان است.

قیمت ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۱۵)

به گزارش اقتصادآنلاین، طبق قیمت‌هایی که کانون صرافان اعلام کرده، قیمت فروش دلار در صرافی‌ها بین ۲۱۲۰۰ تا ۲۱۵۰۰ و خرید آن بین ۲۰۶۰۰ تا ۲۱۲۰۰تومان در نوسان است.همچنین قیمت دلار در بازار آزاد با افت ۴۵۰تومانی نسبت به پنجشنبه هفته گذشته به ۲۱۶۰۰ و یورو به ۲۵۸۰۰تومان کاهش یافت. قیمت فروش دلار در سامانه نیما ۲۱۲۵۰ و یورو ۲۶۹۲۸تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به ۹میلیون و ۴۴۵هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹میلیون ۴۸۱تومان، نیم سکه ۵میلیون و ۲۵۰هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۳۳۵هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۸۶۷هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۶ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۲۳هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۲​/۱​)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان قیمت دلار و یورو برای بازار امروز اول اردیبهشت ماه را اعلام کرد. بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد با رشد ۵۵۰تومانی به ۲۴۲۵۰تومان رسید و قیمت یورو هم تا ۲۹۱۰۰تومان افزایش یافت.در صرافی‌های رسمی دلار کانال ۲۳هزار تومان را حفظ کرده و قیمت آن برای فروش ۲۳۳۵۰ و خرید ۲۳۰۵۰تومان است. یورو با قیمت ۲۷۶۵۰ به فروش می‌رسد و قیمت خرید آن ۲۷۶۴۰تومان اعلام شد.در سامانه نیما قیمت فروش دلار ۲۳۲۲۸ و یورو ۲۸۰۷۹تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۱ اریبهشت ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۲۱۹هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون ۹۸ هزار تومان، نیم سکه ۵میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۸۵ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۲۶هزار تومان است.