۰ نفر

فیلم آموزش سئو (SEO) حرفه ای از مبتدی تا پیشرفته در سئو فاکس

۵ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۴۱
کد خبر: 462665
فیلم آموزش سئو (SEO) حرفه ای از مبتدی تا پیشرفته در سئو فاکس

آموزش حرفه ای سئو سایت با سئو فاکس

سلام! در این نوشته از سایت سئو فاکس قصد داریم تا شما را با آموزش حرفه ای سئو آشنا کنیم پس با آموزش سئو با ما همراه باشید، در ادامه به معرفی مهم ترین مباحث روز می پردازیم.

۱- Search Intent: درک نیاز کاربر از جستجو

خیلی دور نبود زمانی که سئو کار ها حکم پزشک را داشتند و برای هر پروژه نسخه ای مشابه می پیچیدند و از آن جالب تر نتیجه میگرفتند بله نتیجه میگرفتند من خودم از آن دسته افراد بودم.

در زمان های قدیم سئو کار، متخصص سئو یا کارشناس سئو حکم دکتر را داشت و برای هر پروژه نسخه ای مشابه می پیچید به طور مثال 50 لینک فرومی و 5 رپورتاژ با فلان انکر تکست اما با گذشت زمان این روش ها کارآمدی خود را از دست دادند.

الان در حال حاضر در سال آموزش سئو 2020 با هوشمند تر شدن الگوریتم موتورهای جستجو فرآیند سئو سایت سخت تر و پیچیده تر شده است به همین دلیل درک نیاز کاربر از جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است.

قبل از اینکه اقدام به ساخت صفحه ای در سایت خود بکنید خود را جای کاربر قرار دهید و ببینید نیازهای وی چیست و چگونه برطرف می شود انجام اینکار می تواند چشم اندازی از محتوای مورد نیاز کاربر را در رو به روی شما قرار دهد.

قبل از اقدام به ساخت صفحه خود را به جای کاربر قرار داده و ببینید نیازهای وی چیست و چگونه می توان نیازهای کاربر را برطرف کرد به طور مثال اگر صفحه لندینگ شما عنوان آموزش SEO را به دوش می کشد حتما باید محتوا مرتبط با نیاز کاربر تولید شود.

۲- Google Algorithms: الگوریتم های گوگل را به خوبی بشانید

شناختن الگوریتم های گوگل می تواند کمک بسزایی در درک بهتر نیاز کاربر نسبت به شما داشته باشد به طور مثال الگوریتم های پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار، رنک برین و برت از شاخص ترین الگوریتم های گوگل می باشند.

۳- موضوعات رقابتی = محتوای خوشه ای

قدیم ندیم کافی بود یک صفحه لندینگ بسازید و آن را پر کنید از بک لینک با انکر تکست کلمه کلیدی سپس در عرض یک ماه در صفحه اول گوگل قرار میگرفتید اما الان در سئو ۲۰۲۰ واقعا اینطور نیست، برای صفحه لندینگ اصلی یا Pillar Content محتوای خوشه ای تولید کنید به طور مثال اگر کلمه کلیدی طراحی کاتالوگ است کاتالوگ چیست و آموزش طراحی کاتالوگ در فتوشاپ می تواند انتخاب خوبی باشد.

در قدیم تنها کافی بود تا یک صفحه فرود بسازیم و آن را پر کنیم از بک لینک با انکر تکست کلمه کلیدی اما پس از گذشت چند سال و اپدیت های پیاپی گوگل این روند تغییر کرده است الان در آموزش سئو رایگان این روند کاملا تغییر کرده است.

روی کلمه کلیدی قفل نکنید

زیاد میبینم که افراد در استراتژی لینک سازی چه به صورت رپورتاژ که لینک سازی دستی بر روی یک عبارت کلیدی خاص قفل می کنند این کار باعث می شوند تا توسط الگوریتم پنگوئن جریمه شوید لذا برای سئو هر صفحه حداقل ۵ کلمه کلیدی در نظر بگیرید.

زیاد هستند افرادی که استراتژی لینک سازی آن ها به صورت رپورتاژ و لینک سازی دستی بر روی یک یا چند عبارت خاص فوکوس می کنند و این کار باعث می شود تا توسط الگوریتم پنگوئن جریمه بشوند.

منبع: احسان اسکندری سئو فاکس