۰ نفر

فروش انواع اتصالات گالوانیزه در فروشگاه امینکو

۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۱۳
کد خبر: 416115
فروش انواع اتصالات گالوانیزه در فروشگاه امینکو

اتصالات یکی از مهم ترین و ضروری ترین تاسیساتی است که در لوله کشی ها مورد استفاده واقع می شود. شاید شما ندانید ولی اتصالات در تاسیسات ساختمانی شیرالات اتصالات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و به گونه ای در زندگی روزمره ما بسیار تاثیر گذار خواهند بود. اتصالات گالوانیزه یکی از پر کاربرد ترین انواع اتصالات در بازار محسوب می شود که توسط برندهای مختلفی تولید و به فروش می رسد. نخست باید بدانید که منظور از گالوانیزه بودن چیست؟!

گالوانیزه آهنی است که با روی پوشانده می شود و با دو روش سرد و گرم صورت می گیرد . یکی از مزایای گالوانیزه بودن در این است که این اتصالات به گونه ای ساخته می شوند که حتی در پوشش ان ها نیز هیچ گونه شکستگی به وجود نمی اید و در برابر زنگ زدگی از خود مقاومت بالایی نشان می دهد و این اتصالات گالوانیزه از عمر بالاتری برخوردار می شوند. اتصالات گالوانیزه به دو روش دنده ای و رزوه ای به کار برده می شوند. باید بدانید که نصب این محصول بسیار اسان و تنها با پیچاندن در داخل یکدیگر , همان طور که گفته شد در لوله کشی و تحت فشار کاربرد فراوان دارند. اکنون می خواهیم تعدادی از اتصالات گالوانیزه برند های شناخته شده و معروف را معرفی کنیم.

گ

اتصالات گالوانیزه چینی, به ساخت انواع اتصالات گالوانیزه اعم از زانو گالوانیزه , سه راهی گالوانیزه , مغزی گالوانیزه , چپقی گالوانیزه, مهره ماسوره گالوانیزه, روپیچ توپیچ گالوانیزه, تبدیل و درپوش و بوشن گالوانیزه می باشد که هر یک از این محصولات مطابق با نوع کارکر خود در صنایع آب ,گاز, بخار , هوا و صنایع مختلف استفاده می شوند.

اتصالات گالوانیزه برزیل, این نوع اتصالات از اب بندی بسیار خوب و عالی برخوردار است و تنها با استفاده از نوار تفلون, خمیر لوله کشی و دیگر اقسام می توان از عدم نشتی اب جلوگیری کرد و اطمینان حاصل کرد. اتصالات گالوانیزه برزیل از بهترین انواع اتصالات گالوانیزه در بازار شناخته شده است که در لوله کشی و فشار زیاد کاربرد دارد.

گگ

اتصالات گالوانیزه مک, همان نوعی از اتصالات چینی می باشد که به دلیل گالوانیزه بودن, محصولات به رنگ سفید هستند و در صنایع مختلف اب, هوا, گاز و بخار به کار برده می شوند.

اتصالات جورج فیشر , این نوع از اتصالات این برند معروف همان طور که می دانید کارایی شبیه به اتصالات برند های دیگر دارد و در صنایع مختلف لوله کشی استفاده می شوند و تنها تفاوت ان در میزان قیمت این محصول می باشد که در بازار موجود است . هم چنین برند  این اتصالات به روی محصول حک شده است.

اتصالات ایرانی, در صنابع مختلف لوله کشی برای انتقال مایع و سیال به کار برده می شود. این نوع اتصالات گالوانیزه بسیار فولادی ساخته شده است که در برابر هر گونه پوسیدگی و خوردگی و اسیب دیدگی بسیار مقاوم است و از اهمیت خاصی برخوردار است. اتصالات گالوانیزه ایرانی بسیار پر فروش در بازار هستند.

اتصالات ST , روش ساخت این اتصالات گالوانیزه ST به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد صورت می گیرد. برای مثال مقدار سیلیکون و فسفر موجود در اتصالات گالوانیزه شدیدا ضخامت و ظاهر پوشش گالوانیزه را تحت تاثیر قرار می دهد. اتصالات گالوانیزه ST اتصالاتی هستند از جنس گالوانیزه (که اغلب به صورت پیچی) در خطوط لوله گالوانیزه و تحت فشار مورد استفاده قرار می گیرند.

اتصالات مشهد , اتصالات گالوانیزه مشهد یکی از محصولات پر فروش این برند است که به بازار عرضه شده است و در خطوط لوله گالوانیزه و تحت فشار  مورد استفاده قرار می گیرند. اتصالات گالوانیزه مشهد برای اتصال لوله های گالوانیزه به یکدیگر و به منظور متفاوتی استفاده می شود که این اتصالات دارای ظاهری سفید رنگ هستند که این رنگ نشان از گالوانیزه بودن این اتصالات است. روش ساخت اتصالات به دوصورت گرم وسرد صورت می گیرد.

برای دریافت لیست قیمت ها باماتماس بگیرید:

فروشگاه امینکو

02155695580

02155695581

02155695582

گگگ

رخغا

انواع این اتصالات بسیار مهم و شناخته شده هستند که همه این برند ها با دانش و فناوری نوین در تلاش بوه اند تا بهترین محصولات را با کیفیت عالی ارائه دهند . اتصالات گالوانیزه برند های مختلف در قیمت های مناسب قابل خریداری می باشد و نمایندگی های ما اماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند .