۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

آخرین قیمت دلار و یورو در صرافی ها

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰
کد خبر: 650660
آخرین قیمت دلار و یورو در صرافی ها

در معاملات امروز بازار قیمت دلار در صرافی ها حدود ۱۰۰تومان کاهش را ثبت کرد و یورو نیز با افزایش قیمت بیش از ۲۰۰تومان معامله شد.

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان در معاملات امروز صبح قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۳۶۲ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۶۵۷تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است.

این کانون روز گذشته دلار را را ۲۸ هزار و ۴۱۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۶۷۴تومان برای فروش قیمت گذاری کرده بود که در معاملات امروز صبح کاهش حدود ۱۰۰تومانی را ثبت کرده است.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۵۵۲ برای خرید ۹۰۲ تومان برای فروش قیمت خورده است.

آخرین قیمت روز پنح شنبه این اسکناس ۲۹ هزار و ۳۰۲ برای خرید ۲۹ هزار و ۶۲۳ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز نسبت به روز گذشته افزایش بیش از ۲۰۰ تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۷۷۶تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۴۹۹ تومان برای خرید معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته آن معادل ۲۷ هزار و ۷۳۹تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۴۳۶ تومان برای خرید اندکی افزایش یافته است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۶۶۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۷۷ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته اندکی افزایش یافته است.