۰ نفر

در آغاز معاملات امروز؛

ورود بورس به ابرکانال ۲ میلیونی در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات/ شاخص کل ۷ هزار واحد رشد کرد

۶ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبر: 708314
ورود بورس به ابرکانال ۲ میلیونی در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات/ شاخص کل ۷ هزار واحد رشد کرد

بورس تهران امروز در حالی کار خود را شروع کرد که شاخص کل به مرز ۲ میلیون واحد رسیده بود و امروز در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات با رشد ۰.۳۸ درصدی توانست از این سطح عبور کند. البته که هنوز جای پای شاخص در کانال ۲ میلیونی محکم نشده است و هر آن امکان تغییر جهت بازار وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ نمادهای فملی و فولاد بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص و شستا و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشتند.

شاخص هم‌وزن نیز مدتی است عملکرد ضعیف‌تری از خود نسبت به شاخص کل ثبت کرده است که امروز هم این روند ادامه دار بوده و شاخص هم وزن  رشد ۰.۱۷ درصدی  در آغاز معاملات ثبت کرده است.

ارزش معاملات خرد تا اینجای بازار ۱۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که باتوجه به تعطیلات پیش‌رو می‌توان به افزایش آن امیدوار بود.

حقیقی ها تا به اینجا ۲۴ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند و باید دید در ادامه این روند چگونه خواهد بود و آیا همچنان ورود پول حقیقی ادامه دار خواهد بود یا عده ای اقدام به خروج از بازار می کنند.

سرانه خریدار و فروشنده امروز در نزدیکی یکدیگر حرکت  می کنند و تا این لحظه سرانه خرید و سرانه فروش هر دو ۱۲.۸  میلیون تومان بوده است.