خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هزار و ۳۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط به ثبت رسید و همچنین سهام تامین سرمایه خلیج فارس، ۴۹۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۸۸میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۹میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۳۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «تفارس»، «سآبیک» و «ددانا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تامین سرمایه خلیج فارس، ۴۹۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «انرژی۱»، «وآفر» و «آینده» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۱۰۰میلیارد تومان (۷۷درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۸۶میلیارد تومان (۹۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۷ نماد و حجم صف‌های فروش در ۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف تفارس به ۲۹.۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۴۸۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با فشار فروش ۳۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

Image 3

Image 4