خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۲۲۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت سیمان، آهک و گچ به ثبت رسید و همچنین سهام سیمان آبیک، ۳۰۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۱۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سآبیک»، «ددانا» و «فروسیل» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سیمان آبیک، ۳۰۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «انرژی۱»، «ورنا» و «سیمرغ» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۳۷میلیارد تومان (۷۷درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۶۵میلیارد تومان (۷۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سآبیک به ۷.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سیمان، آهک و گچ» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۷۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۴میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با فشار فروش ۴۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

Image 3

Image 4