امروز معامله‌گرها ۲۳۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۵.۲درصد از کل سهام «وتوصا» معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز، در مجموع حدود پنج هزار و ۶۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وتوصا»، «خگستر»، «خساپا»، «وساپا» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۲۳۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران دست به دست شد، گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۸۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۸۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «سرمایه گذاری‌ها» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۵.۲درصد از کل سهام «وتوصا» معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۳.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هشت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.01.28

رتبه بندی ارزش معاملات 01.01.28