۰ نفر

یک میلیون و ۸۰۰ هزار جامانده در اولویت دریافت سهام عدالت

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹
کد خبر: 607548
یک میلیون و ۸۰۰ هزار جامانده در اولویت دریافت سهام عدالت

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت گفت: از دوره قبل ۴ میلیون نفر جامانده سهام عدالت شناسایی شدند که از این میان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر با داشتن کارتکس به مرحله نهایی دریافت سهام عدالت رسیدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ اکبر حیدری گفت: آمارها در رابطه با افرادی که کارتکس سهام عدالت داشته، اما به آن‌ها سهام تعلق نگرفته، متفاوت است.

به گفته او؛ افرادی که دعوت نامه دریافت کرده و مراجعه نکردند یا دعوت نامه به اسم آن‌ها صادر شده، اما به دست شان نرسیده یا کسانی که تمام مراحل را انجام داده اند، اما اطلاعات شان به  دبیرخانه سهام عدالت ارسال نشده،  از دریافت سهام عدالت جا مانده اند.

طبق گفته قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی در دوازدهم بهمن- موضوع جاماندگان سهام عدالت، در دولت هم در حال بررسی است و اخیرا وزارت تعاون فهرستی از اقشاری که این سهام می‌تواند به آنها تعلق بگیرد را به وزارت اقتصاد ارائه کرده است.

به گفته پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس طرح جاماندگان سهام عدالت در مجلس مطرح  و با آن موافقت شد. این تصمیم در انتظار نهایی سازی منابع آن توسط سازمان برنامه و بودجه است.

البته احسان خاندوزی وزیر اقتصاد پس از جلسه هفته گذشته شورای عالی بورس گفته بود: فعلا برای تعیین جاماندگان سهام عدالت تصمیمی گرفته نشد.