۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت روز خودرو (۹۹/۶/۵)/ تقاضا به کف رسید

۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰
کد خبر: 462741
قیمت روز خودرو (۹۹/۶/۵)/ تقاضا به کف رسید

ریزش قیمت خودرو در بازار از اوایل شهریور ماه آغاز شده و همچنان با شیب ملایمی ادامه دارد.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ حدود یک هفته‌ای است که قیمت‌ها در بازار خودرو ناشی از به کف رسیدن تقاضا و افت داد‌و‌ستد‌ها، ریزشی شده و این روند همچنان با شیب ملایمی ادامه دارد به طوریکه قیمت برخی از مدل‌ها‌ طی این هفته به طور متوسط تا ۵میلیون تومان کاهش یافته است.

 

در همین رابطه فعالان بازار هم اظهار کرده‌‌اند، سرمایه‌هایی که ماه‌ها پیش بازار خودرو را ملتهب کرده اکنون خارج و بازار ناشی از افت تقاضا دچار رکود شده است؛ همین موضوع باعث شده تا شتاب قیمت خودرو متوقف و حتی طی یک هفته گذشته وارد مدار نزولی شود.

 

قیمت خودرو ۵شهریور ۹۹

بر اساس اعلام اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل، امروز قیمت هر دستگاه پراید ۱۱۱ در بازار آزاد ۸۸/۵۰۰/۰۰۰تومان، پراید۱۳۱ حدود ۷۶/۵۰۰/۰۰۰ و مدل۱۳۲ این خودرو به ۷۷/۰۰۰/۰۰۰تومان رسید.

همچنین امروز قیمت تیبا ۹۶/۰۰۰/۰۰۰تومان و تیبا ۲ و ساینا هر کدام ۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰تومان اعلام شد؛ دارندگان کوییک دنده‌ای و کوییک‌آر هم خودروی خود را با قیمت ۱۲۵ و ۱۲۷میلیون تومان به فروش می‌رسانند.

در همین راستا قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ و تیپ۵ همچنان ۱۶۶ و ۲۰۲میلیون تومان است و قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار هم به ۱۹۴/۵۰۰/۰۰۰تومان رسید.

در بازار امروز قیمت پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس ۱۴۶/۰۰۰/۰۰۰، پژو پارس سال ۱۷۷/۰۰۰/۰۰۰، پژو۲۰۷ دستی ۲۳۴/۰۰۰/۰۰۰ و مدل اتوماتیک این خودرو ۳۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان اعلام شد؛ همچنین متقاضیان می‌توانند خودروی رانا را با قیمت ۱۶۴/۰۰۰/۰۰۰ و دنا را ۲۲۵/۰۰۰/۰۰۰تومان از بازار آزاد بخرند.