۰ نفر

در گفت‌وگوی اقتصادآنلاین با یک کارشناس بررسی شد؛

بورس امروز ۱۰ بهمن ماه۱۴۰۰ / حالا وقت خرید است؟

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵
کد خبر: 605367
بورس امروز ۱۰ بهمن ماه۱۴۰۰ / حالا وقت خرید است؟

معاملات بورس در دومین روز هفته در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس تهران با ثبت رشد ۲۵هزار واحدی به محدوده یک ‌میلیون و ۲۸۴هزار واحد صعود کرد.

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ براساس تحلیل کارشناسان، با توجه به اینکه بورس روند متعادلی پیدا کرده، افراد با بررسی وضعیت تکنیکالی و بنیادی سهام مختلف، می‌توانند خرید سودآوری برای خود رقم بزنند.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند شاخص‌کل بورس اوراق بهادار تهران را مورد بررسی قرار داده و گفت: شاخص کل امروز در امتداد مسیر قبلی خود حرکت کرد و با ثبت رشد ۲۵هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۲۸۴هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل برای سومین روز متوالی سبزپوش ماند و رفتاری مشابه به روزهای گذشته خود داشت.

وی بیان کرد: از ابتدای معاملات امروز نمادهای شاخص‌ساز قدرت را دست داشتند. به طوری‌که پالایشی‌ها، پتروشیمی‌‌ها و محصولات شیمیایی در صدر رشد بورس امروز قرار گرفتند. بعد از آنها، خودرویی‌ها و فولادی‌ها در سودآوری پیشرو بودند.

بورس امروز ۱۰ بهمن ماه۱۴۰۰ / حالا وقت خرید است؟

این کارشناس بازار سرمایه گفت: به طور کلی امروز هم شاخص کل وضعیت معقولی داشت و انتظار می‌رود رشد شاخص‌سازها به صنایع کوچکتر نیز منتقل شود. به نظر می‌رسد بازار روند روان‌تری را به خود گرفته و بنابراین با رعایت حد ضرر و قناعت در حد سود می‌توان به صنایع ورود کرد.