۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه در جنت آباد چند؟

۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۰۳
کد خبر: 559253
یک خانه در جنت آباد چند؟

خانه‌های محله جنت‌آباد تهران این روزها از متری 30میلیون تومان تا متری 60میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ جنت‌آباد یکی از محله‌های غرب تهران در منطقه 5شهرداری است که به سه بخش شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم می‌شود؛ غالبا واحدهای جنوبی و مرکزی گران‌تر از واحدهایی است که در جنت‌آباد شمالی قرار دارد اما یک کارشناس مشاور املاک می‌گوید در شرایط فعلی، قیمت مسکن در این سه منطقه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد؛ اقتصاد آنلاین در گفت‌وگو با یک کارشناس مشاور املاک پرداخته تا تغییرات قیمت مسکن در این محله را جویا شود.

این کارشناس مشاور املاک در خصوص قیمت مسکن برای واحدهای نوساز جنت‌آباد گفت: واحدهای نوساز حداقل متری 35 الی 36میلیون تومان قیمت دارد و این رقم ممکن است به متری 60میلیون تومان هم برسد.

وی ادامه داد: قیمت واحدهای قدیمی نیز متفاوت است و یک واحد با شرایط مناسب از متری 30میلیون تومان قیمت گذاشته می‌شود؛ بستگی دارد خانه چه شرایطی را داشته باشد؛ برخی واحدهای قدیمی حتی قیمتی برابر با خانه‌های نوساز دارد.

این کارشناس مشاور املاک همچنین در پاسخ به این سوال که با 3میلیارد تومان چه خانه‌ای می‌توان در جنت‌آباد خرید گفت: با این بودجه امکان خرید یک خانه تقریبا 85 متری و 5ساله در این محله وجود دارد؛ همچنین می‌توان واحدی 60متری و نوساز نیز با این بودجه خریداری کرد.

به گفته او، اگر برای سرمایه‌گذاری واحد بخواهید، خرید واحدهای قدیمی‌تر منطقی‌تر است؛ زیرا واحدهای نوساز در بیشترین قیمت خود قرار دارد و منطقی نیست که برای سرمایه‌گذاری این واحدها را خریداری کرد.