۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کاردانو سومین رمزارز جهان از نظر ارزش بازار شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸
کد خبر: 553444
کاردانو سومین رمزارز جهان از نظر ارزش بازار شد

رشد قابل توجه کاردانو و ورود آن به کانال 2دلاری، باعث پیشی گرفتن آن از رمزارزهایی مانند بایننس‌کوین و تتر شد و آن را در رتبه سوم از نظر ارزش بازار قرار داد.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش فوربس، به گفته CoinGecko، از آنجا که کاردانو روز گذشته 12درصد افزایش قیمت تجربه کرد و به بالاترین سطح خود در طول 12هفته اخیر رسید، باعث شد این رمزارز به رتبه سوم از نظر ارزش بازار صعود کند.

این رمزارز از زمان شکستن خط حمایتی 1دلاری در تاریخ 19جولای از روند صعودی ثابتی برخوردار بوده و قیمت آن در حال حاضر به بیش از 2دلار رسیده است. در هفته گذشته، قیمت این رمزارز رشد 46.5درصدی پشت سر گذاشت که باعث شد ارزش بازار آن به 65میلیارد دلار صعود کند و بیش از ارزش بازار تتر و بایننس کوین برسد.

لازم به ذکر است به نظر می‌رسد این رالی عمدتا به دلیل خوش‌بینی نسبت به راه‌اندازی پشتیبانی قراردادهای هوشمند در شبکه اصلی کاردانو از طریق به روزرسانی Alonzo باشد که انتظار می‌رود پیش از مراسم سامیت کاردانو در ماه سپتامبر انجام شود.

این ارتقا که سرمایه‌گذاران مدت‌ها در انتظار آن بودند، به کاردانو برای رقابت در شرایط برابر با اتریوم کمک می‌کند، که به میزان قابل توجهی از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای)، مانند پروتکل‌های وام‌دهی و تسهیل مبادلات بدون واسطه حمایت می‌کند.

پیت هومیستون، مدیر بخش تحقیقات مبادلات رمزارزها در Kraken نوشت: "این اخبار امیدوارکننده در خصوص به روزرسانی، باعث جذب خریداران به بازار شده است. با این حال، سرمایه‌گذاران باید مراقب سطح حمایتی 1.50دلاری باشند."

لازم به ذکر است که بازار امروز عمدتا در محدوده سبز قرار داشت. بیت‌کوین امروز در کانال 47هزار دلاری معامله می‌شود، در حالی که سایر رمزارزها مانند دوج‌کوین، اتریوم و ریپل نیز شاهد رشد بودند.