۰ نفر

در اولین روز معاملاتی هفته؛

حرکت خلاف جهت قیمت نیم سکه

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۳
کد خبر: 628473
حرکت خلاف جهت قیمت نیم سکه

دلار که در آخر هفته گذشته با کاهش قیمت تا میانه کانال ۲۷ هزار تومان پایین آمده بود، امروز دوباره صعودی شد و تا مرز ۲۸ هزار تومان پیش رفت. با این وجود، قیمت ها در بازار سکه، تغییرات چندانی را در همه سکه ها تجربه نکرد.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار جهانی تعطیل و از طرفی قیمت دلار مجددا تا پله‌های آخر کانال ٢٧ هزار تومان پیش رفته، قیمت سکه امامی با ١٧٠ هزار تومان افزایش قیمت روبرو بوده است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ٢۶۴ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ٩٢ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی حدود ١٧٠ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ٣۴۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ٣۶۵ هزارتومان بود که با اندمی کاهش قیمت روبرو بوده است

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٣٠٢ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۴ میلیون و ٢٨۵ هزار تومان، افزایش قیمت اندکی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵٧٨ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵٨٠ هزار تومان کاهش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ٢٩٢ هزارتومان، نیم سکه، ٨۶٠ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۵٧ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ٩٨٠ هزار تومان حباب دارد.