۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

چه کنیم در خرید بلیت هواپیما سرمان کلاه نرود؟/ تور نوروزی روسیه 11تا 14میلیون تومان

۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۱۱
کد خبر: 415872
چه کنیم در خرید بلیت هواپیما سرمان کلاه نرود؟/ تور نوروزی روسیه 11تا 14میلیون تومان

روسیه جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد. نرخ تور روسیه (شامل پرواز رفت + پرواز برگشت + هتل ) برای تعطیلات عید و اقامت در هتل ۴ ستاره تاپ برای 8 روز در حدود 11 میلیون تومان هزینه در بردارد.

اقتصادآنلاین - محبوبه قرمزچشمه؛ ایام نوروز به عنوان عید باستانی ایرانیان از اهمیت بسیاری برخوردار است و فراخور آن مسافرت در تعطیلات یکی از برنامه های اصلی مردم است. ایران زیبا در تمام نقاط مملو از مسافران نوروزی است. کشورهای ترکیه، آذربایجان، تایلند، چین، دبی از دیرباز مورد توجه گردشگران ایرانی بوده است. ترس از کرونا ، چین را از  لیست انتخاب برای سفر خارجی خط زده است.

کرونا، چین را از لیست گردشگران ایرانی نوروز حذف کرد

حسام شهاب‌‌فر، کارشناس تور و پرواز‌‌های خارجی در ارتباط با نرخ بلیت‌‌های هواپیما و تور‌‌های مسافرتی برای تعطیلات نوروز گفت:  بلیت‌ پرواز‌‌های خارجی  برای نوروز امسال برخلاف سال های پیش  افزایش چشم‌‌گیری‌ ندارد. ستانبول یکی از جذاب ترین  مقصد های مسافران ایرانی  است . افزایش قیمت آن نسبت به تور های دیگر بیشتر است. بخشی از این افزایش قیمت، قانون عرضه و تقاضا و بخشی به دلیل زیاده خواهی آژانس های هواپیمایی است.

در خرید بلیت به چند آژانس هواپیمایی سر بزنید

برخی آژانس‌‌های هواپیمایی با قیمت‌‌های بالاتر عرف ، به اصطلاح تور می بندند. شهروندان ابتدا باید از چندین آژانس هواپیمایی قیمت بلیت و تور  مقصد مورد نظر خود را بپرسند. در مقام دوم از اعتبار آژانسی که می خواهند خدمات دریافت کنند، اطمینان حاصل کنند.

تور روسیه بین 7 تا 10 روز  و با اقامت در دو شهر 

تور روسیه به طور معمول بین 7 تا 10 روز در نظر گرفته می شود. اقامت گردشگران 4 تا 5 روز  در سنت پترزبورگ و 2 تا 4 روز  در مسکو است.نرخ تور سفر به روسیه  ( شامل پرواز رفت+ پرواز برگشت + هتل ) برای تعطیلات عیدنوروز  نسبت به سه ماه گذشته چندان افزایش ندارد. سفر به روسیه در آذر، دی، بهمن 98به طور متوسط 10 تا 13 میلیون تومان هزینه در برداشت. این هزینه برای تعطیلات سال نو ایرانی بین 11 تا 14 میلیون تومان هزینه در بردارد.

نکته مهم این است که این قیمت ها برای توری است که بلیط رفت و برگشت با پرواز  لوکس نوردویند  (رفت مسکو و برگشت سنت پترزبورگ) باشد. از جمله خدماتی که در تور روسیه آژانس هواپیمایی و یا آژانس خدمات مسافری موظف است برای مسافران در نظر بگیرد عبارت است از ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، ترانسفر بین شهری با قطار سریع السیر، لیدر فارسی زبان ، بیمه مسافرتی، دو گشت شهری به همراه ناهار و  و ویزای الکترونیکی است.