۰ نفر

خرید بلیط خارجی هواپیما با فی بلیط؛

خرید بلیط خارجی هواپیما در فی بلیط؛ ارزان، آسان، ایمن

۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۴۸
کد خبر: 347325
خرید بلیط خارجی هواپیما در فی بلیط؛ ارزان، آسان، ایمن

در حال حاضر ۲۷ شرکت هواپیمایی فعال وجود دارد که ۱۸ مورد از آن‌ها ایرانی و ۹ مورد نیز خارجی است.با این حجم از خدمات هواپیمایی برای متقاضیان سفر به کشورهای خارجی، خرید بلیط خارجی هواپیما از نوع ارزان و ایمن با موتور جستجوی هوشمند فی بلیط می‌تواند آغازی بر یک سفر پرهیجان باشد.

در رزرو و یا خرید بلیط خارجی هواپیما و کلا خرید بلیط هواپیما به طور یقین نوع شرکت هواپیمایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

طبق آمارهای ارائه شده از سوی سازمان هواپیمایی کشور، در بخش حمل و نقل هوایی در حال حاضر ۲۷ شرکت هواپیمایی فعال در ایران وجود دارد که از این ۲۷ مورد، ۱۸ شرکت هواپیمایی داخلی بوده و ۹ مورد نیز شرکت هواپیمایی خارجی فعال در ایران هستند. شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان ایر، قشم ایر، کیش ایر و ... در کنار شرکت‌های هواپیمایی خارجی نظیر ترکیش ایرلاین، قطر ایرویز، پگاسوس و ... از جمله شرکت‌های هواپیمایی هستند که درصد قابل توجهی از مسافران را به خارج از ایران نقل و انتقال می‌دهند.

سایت‌های فروش بلیط این مهم را همیشه در نظر داشته و فهرست کامل بلیط‌های این شرکت‌های هواپیمایی معتبر اعم از بلیط سیستمی و چارتری را در اختیار دارند تا به مسافر در انتخاب نوع ایرلاین خود آزادی عمل دهند. پرواز خارجی چارتر یکی از پروازهای محبوب میان مسافران است که معمولا برای سفر به کشورهای خارجی انتخاب می‌شود. اما اینکه بتوان در این آشفته بازار نوسانات ارز و گران شدن نرخ بلیط و هزینه‌های بالای مسافرت، حداقل در هزینه رفت‌وآمد با هواپیما صرفه‌جویی کرد یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران به شمار می‌رود.

سفر مقرون به صرفه می‌خواهید، فی بلیط را جستجو کنید

فی بلیط همانگونه که مسافران را از بهترین و سریع‌ترین خدمات پیرامون مقایسه قیمت بلیط هواپیما داخلی بهره‌مند می‌کند، در خصوص خرید بلیط خارجی هواپیما نیز بهترین و کامل‌ترین و سریع‌ترین مقایسه قیمت بلیط هواپیما خارجی را در میان سایت‌های فروش بلیط از جمله علی بابا، قاصدک 24، سپهر 360، چارتر 118، ملی چارتر و ... انجام می‌دهد. تنها با یک کلیک می‌توان به این سایت‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دسترسی پیدا کرد و بعد از اطمینان از اینکه ارزان‌ترین بلیط هواپیما پیدا شده است، می‌توان خرید خود را انجام داد.

بلیط پرواز خارجی ارزان با جستجوی بسیار در سایت‌های مختلف پیدا می‌شود اما فی بلیط در زمان، صرفه جویی می‌کند، به جای مسافر همه این جستجوها را انجام می‌دهد و مناسب‌ترین و ارزان‌ترین‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. فقط کافی است علاقه‌مندان و مسافران به نشانی www.feebilit.com رفته و روال کار این موتور جستجوی هوشمند را از نزدیک ببینند.

فی بلیط به عنوان سایت تضمین کننده بلیط ارزان همواره تلاش می‌کند تجربه لذت بخش خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت را در آستانه سفر به مسافران ارائه دهد.