۰ نفر

اریکسن به جای قدوس مهره تعویضی برنتفورد شد

۷ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۲۵
کد خبر: 615597
اریکسن به جای قدوس مهره تعویضی برنتفورد شد

برنتفورد در شب نیمکت‌نشینی ملی‌پوش ایرانی خود با دو گل از نیوکاسل شکست خورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در هفته بیست و هفتم لیگ جزیره برنتفورد میزبان نیوکاسل بود. زنبورها که هفته گذشته مقابل آرسنال شکست خورده بودند به دنبال کسب امتیاز در این بازی خانگی بودند اما در نهایت با ده‌نفره شدن زودهنگام شکستی دیگر را پذیرفتند.

اریکسون

سامان قدوس همانند بازی‌های گذشته از روی نیمکت کار را شروع کرد. او در بازی‌های قبلی پس از دقیقه هشتاد چند دقیقه‌ای فرصت بازی پیدا کرده بود اما مقابل نیوکاسل بیرون از مستطیل سبز، شکست هم‌تیمی‌هایش را تماشا کرد. او در بازی قبلی مقابل آرسنال روی تک گل تیمش موثر بود اما در این بازی مورد استفاده قرار نگرفت.

برنتفورد در دقیقه یازده با بی احتیاطی داسیلوا و دریافت کارت قرمز خیلی زود ده‌نفره شد و نیوکاسل نیز از این اتفاق در همان نیمه اول نهایت بهره را برد. نیوکاسل ابتدا در دقیقه ۳۳ توسط ژوئلینتون به گل رسید و یک دقیقه پیش از پایان ۴۵ دقیقه قانونی، جو ویلاک گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

برنتفورد

تلاش‌های برنتفورد در خانه برای جبران گل‌های خورده ثمری نداشت و مهمترین اتفاق این مسابقه به بازی رفتن کریستین اریکسن پس از ۲۵۹ روز بود. این بازیکن در دقیقه ۵۲ به بازی فرستاده شد و این اتفاق بازتاب‌های زیادی در دنیای فوتبال داشت.

​اریکسن در رقابت‌های یورو و در جریان دیدار دانمارک برابر فنلاند دچار ایست قلبی شده بود و برای چند روز دنیای فوتبال را در شوک فرو برد. با این حال هر طور که بود ستاره دانمارکی از این خطر بزرگ جان سالم به در برد و در حالی که نمی‌توانست در فوتبال ایتالیا به دلیل عمل شدن قلبش بازی کند این بار در لیگ جزیره پا به میدان مسابقه گذاشت.

کریستین اریکسون

احتمالا با حضور اریکسن کار برای قدوس که در رقابت برای بازی کردن در لیگ جزیره بود سخت‌تر از این هم خواهد شد. برنتفورد با این شکست با همان ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت و با توجه به تعداد بازی‌های بیشتر نسبت به تیم‌های پایین‌ترشان می‌توانند حتی در منطقه سقوط هم قرار بگیرند. جنگیدن برای بقا در جزیره چالش بزرگی برای ستاره دانمارکی برنتفورد یعنی اریکسن و البته سامان قدوس و دیگر اعضای تیم‌شان خواهد بود.