۰ نفر

ایران، کشور رویایی خانواده استراماچونی

۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳
کد خبر: 393981
ایران، کشور رویایی خانواده استراماچونی

تاریخ حضور مربیان خارجی فوتبال ایران را که ورق می‌زنیم، خیلی کم به مواردی می‌رسیم که این مربیان خانواده‌های خود را نیز به ایران آورده‌ باشند؛ یا اگر هم موردی پیدا شود، مقطعی بوده و خانواده مربیان بعد از چند روز حضور در ایران، به کشور خود برگشته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شهروند،  درباره آندره‌آ استراماچونی اما این مسأله صدق نمی‌کند. سرمربی ایتالیایی و انرژیک استقلال از روز اولی که به تهران سفر کرد، همسر و دو فرزند خود را نیز به ایران آورد و همواره در اماکن عمومی همراه آنها دیده می‌شود. استراماچونی که بسیار خانواده‌دوست است و این را می‌شود از پست‌هایی که همسرش در اینستاگرام منتشر می‌کند، متوجه شد، او از هر فرصتی برای تماشای جذابیت‌های کشور ایران همراه با خانواده استفاده می‌کند. بعد از سفری که این خانواده ایتالیایی چند هفته قبل به جزیره کیش داشتند و از تماشای جذابیت‌های جزیره مرجانی ایران شگفت‌زده شدند، هفته گذشته نیز تعطیلی چند روزه لیگ‌برتر و تمرینات استقلال سبب شد تا سرمربی آبی‌ها برنامه‌ریزی سفر خانوادگی دیگری را انجام دهد و این‌بار مقصد آنها شیراز تعیین شد.

بردهای متوالی استقلال، این تیم را در شرایطی ایده‌آل قرار داده و هواداران آبی‌پوش از وضع تیم‌شان راضی‌اند، استراماچونی با روحیه‌ای خوب ناشی از موفقیت‌های اخیر با مشورت برخی دوستانش ترجیح داد همراه با خانواده به شهر زیبای شیراز سفر کند. شاید او نیز می‌توانست مثل همه مربیان خارجی شاغل در ایران چند روز تعطیلات را به کشورش برگردد اما انتخاب آندره‌آ و خانواده‌اش گردش در یک شهر دیگر ایران بود.  سفر ٣روزه خانواده استراماچونی به استان فارس و تماشای زیبایی‌های شیراز با خاطرات خوبی برای آنها همراه بود. اگرچه مرد این خانواده در بازگشت از تعطیلات با اعتصاب بازیکنانش روبه‌رو شد،‌ اما همسرش دالیلا مثل تمام این مدتی که در ایران حضور دارد، یک‌بار دیگر با انتشار پستی در صفحات مجازی خود به شگفتی‌های زندگی در ایران پرداخت و این‌بار لب به تمجید از شیراز و مردمانش گشود.

شگفتی‌های سفر به شیراز برای دالیلا استراماچونی به قدری جذاب و حیرت‌انگیز بود که او در تعریف از این سفر زیر تصویر پست‌شده در اینستاگرام خود نوشت: «چقدر شیراز غافلگیرکننده بود. شهری پر از تاریخ، زیبایی و مهمان‌نوازی!» همسر سرمربی استقلال با این چند کلمه کاملا شهر شیراز و تاریخش را توصیف کرده است تا همین اتفاق بیشتر بر شهرت دیار گل و بلبل ایران در جهان بیفزاید.

دالیلا استراماچونی پیش از این نیز بارها از جذابیت‌های زندگی در تهران نوشته بود. او که معمولا بخش‌های مختلف زندگی خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد، همواره از پایتخت ایران به‌عنوان یک شهر خوب برای زندگی نام برده و حتی وقتی خانواده آنها به کیش هم سفر کرده بود، از تفریحات‌شان در این جزیره نوشت و روزهای خوبی که پشت‌سر گذاشته‌اند. با این تفاسیر به نظر می‌رسد ایران به کشوری رویایی برای خانواده استراماچونی تبدیل شده است؛ شاید به همین دلیل هم باشد که با وجود داشتن پیشنهادهای مختلف از تیم‌های دیگر این مربی ایتالیایی ادامه کار در استقلال را با وجود بی‌پولی‌ها و مشکلات ترجیح می‌دهد.