۰ نفر

هیچ یک از پرونده‌های فنی صندوق بیمه در دوران کرونا ویروس باز نماند

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱
کد خبر: 441831
هیچ یک از پرونده‌های فنی صندوق بیمه در دوران کرونا ویروس باز نماند

مدیر فنی و مهندسی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با بیان سختی های ناشی از کار در دوران کرونا ویروس گفت: علی رغم کلیه مشکلات این دوران، با اجرای کلیه تمهیدات ایمنی و بهداشتی تمامی ماموریت های کارشناسی و فنی صندوق انجام شد و هیچ پرونده فنی در صندوق بیمه به صورت باز باقی نماند. ​

به گزارش اقتصادآنلاین، - مدیر فنی و مهندسی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با بیان سختی های ناشی از کار در دوران کرونا ویروس گفت: علی رغم کلیه مشکلات این دوران، با اجرای کلیه تمهیدات ایمنی و بهداشتی تمامی ماموریت های کارشناسی و فنی صندوق انجام شد و هیچ پرونده فنی در صندوق بیمه به صورت باز باقی نماند.

قباد شاه کرمی ضمن آررزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر گفت: ما در اردیبهشت ماه سال جاری علی رغم مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد کرده بود ،با رعایت کلیه تمهیدات ایمنی، ماموریت های صندوق بیمه را برای ارزیابی معادن آغازکرده و از پانزدهم همین ماه اقدام به اعزام کارشناسان فنی مربوطه به ماموریت های لازم کردیم.

وی افزد: در این مدت ضمن آماده سازی پرونده ها، تلاش کردیم که پرونده فنی ای در صندوق بیمه به صورت باز باقی نماند.

مدیر فنی و مهندسی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با بیان سختی های ناشی از کار در دوران کرونا ویروس اعلام کرد: مهمترین مشکل در زمان بازدیدها در این ایام ، مشکلات ناشی از اسکان و نبود هتل به دلیل تعطیلی در این ایام بود، که استقرار نیروها و کارشناسان را با مشکل مواجه می کرد و به همین دلیل نیروهای اعزامی با کار بسیار فشرده و تلاش مضاعف، سعی بر اتمام ماموریت های مربوطه در همان روز را داشته تا بتوانند شب به تهران باز گردند.

شاه کرمی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت کمیته های تخصصی ای نیز با رعایت پروتکل تعیین شده ایمنی و مسایل بهداشتی در شرکت برگزار کردیم.