۰ نفر

نماینده تهران در مجلس:

دولت برنامه‌ای برای برون‌رفت از مشکلات ندارد​

۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۸
کد خبر: 472013
دولت برنامه‌ای برای برون‌رفت از مشکلات ندارد​

نماینده تهران در مجلس معتقد است که اداره کشور دچار بی‌برنامگی شده است و دولت برنامه‌ای برای برون‌رفت از مشکلات ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، نماینده تهران در مجلس معتقد است که اداره کشور دچار بی‌برنامگی شده است و دولت برنامه‌ای برای برون‌رفت از مشکلات ندارد. 

اقبال شاکری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از افزایش قیمت مصالح ساختمانی در چند وقت اخیر و تأثیر آن بر قیمت مسکن گفت: متأسفانه در چند وقت اخیر بازارها رها شده و از تسلط و کنترل دولت خارج شده است. 

 وی با بیان اینکه در چند روز گذشته با مسئولان وزارت صنعت درباره گرانی‌های اخیر به‌ویژه در حوزه مصالح ساختمانی جلساتی داشتیم که در آنها مشخص بود که مدیران وزارت صنعت در حالت انفعالی قرار دارند، ادامه داد: قدرت خرید مردم از سال گذشته تا به امروز حدود یک‌سوم شده است و دولت هم برای ترمیم این موضوع فکری ندارد.

 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مدیران دولتی انتظار دارند که مجلس برنامه ارائه کند تا آنها اجرا کنند و از شرایط فعلی خارج شویم در صورتی که مجلس ناظر است و باید دولت برنامه ارائه کند و مجلس بر آن نظارت کند.

نماینده تهران در مجلس با تأکید بر اینکه دولت هیچ برنامه‌ای برای برون‌رفت از وضعیت فعلی ندارد، اظهار داشت: مشکل اساسی کشور امروز این است که دچار بی‌برنامگی شده است رئیس‌جمهور هم  خودش را در نهاد ریاست‌جمهوری حبس کرده است و خارج نمی‌شود تا بیاید و مشکلات مردم را ببیند.

 وی ضمن انتقاد از فاصله قیمتی بین بازار و کارخانه گفت: دلال‌ها در شرایط فعلی بازار را مدیریت می‌کنند و هیچ فرد یا سازمانی بر این اوضاع نظارت و کنترل ندارد امروز اقتصاد کشور به گونه‌ای اداره می‌شود که ضد مردم است.