۰ نفر

تشکیل کارگروه برای بررسی بار مالی رتبه‌بندی فرهنگیان

۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰
کد خبر: 432542
تشکیل کارگروه برای بررسی بار مالی رتبه‌بندی فرهنگیان

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم از تشکیل کارگروهی برای بررسی بار مالی رتبه‌بندی معلمان در سال‌جاری خبر داد و گفت: در تلاش هستیم لایحه اصلی رتبه‌بندی معلمان تهیه شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی کریمی‌ فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم درباره جلسه مشترک نمایندگان تشکل‌ها با رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: در این جلسه، بحث‌های متعددی درباره رتبه‌بندی معلمان مطرح شد و مقرر شد که رتبه‌بندی معلمان اجرا شده در سال ٩٨، در احکام احیا شود.

وی با بیان اینکه در رتبه‌بندی معلمان 5 گروه پیش‌بینی شده است، گفت: به هر پنج گروه در رتبه‌بندی یعنی مقدماتی، پایه، ارشد، خبره و عالی، رقم رتبه‌بندی تعلق می‌گیرد اما به‌گونه‌ای که بیشترین سهم را گروه‌های بالاتر یعنی خبره و عالی بهره‌مند شوند.

کریمی فیروزجایی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد که کارگروهی متشکل از آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی تشکیل شود و جداول تهیه شده توسط اعضا را بررسی کرده و میزان بار مالی را مشخص کند و برای جلسه بعدی که در روز دوشنبه همین هفته برگزار خواهد شد، ارائه دهد.

وی اقزود: قرار است این جلسات به صورت مستمر تشکیل شود تا برای تهیه لایحه اصلی رتبه‌بندی معلمان جهت ارائه به مجلس اقداماتی را انجام دهد و ان‌شاءالله در ماه‌های آینده این لایحه آماده می‌شود.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان تصریح کرد: مطالبات بازنشستگان فرهنگی نیز با قید اولویت در ادامه همین جلسات بررسی و پیگیری خواهد شد.