۰ نفر

مجلس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد؟

۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۴۱
کد خبر: 420588
مجلس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد؟

سخنگوی وزارت بهداشت از نامه وزیر بهداشت به رییس مجلس شورای اسلامی جهت تعطیلی موقت جلسات علنی و غیرعلنی و همچنین ملاقات‌های مردمی در مجلس خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت بهداشت از نامه وزیر بهداشت به رییس مجلس شورای اسلامی جهت تعطیلی موقت جلسات علنی و غیرعلنی و همچنین ملاقات‌های مردمی در مجلس خبر داد.

درخواست تعطیلی جلسات علنی و غیر علنی و ملاقات‌های مردمی مجلس شورای اسلامی

 کیانوش جهانپور سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا گفت: تجمع، تردد و مروادات معمول در جلسات علنی و غیرعلنی، نشست های فراکسیون ها و ملاقات‌های مردمی مجلس شورای اسلامی در حال حاضر عملا مراجعین و نمایندگان را در معرض خطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ قرار می دهد و بر این اساس  وزیر بهداشت، بعنوان رییس ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا طی نامه ای از رییس مجلس شورای اسلامی خواسته است جلسات علنی و غیرعلنی، نشست فراکسیون‌ها و ملاقات‌های مردمی نمایندگان تا اطلاع ثانوی تعلیق شود.

وی افزود: محدودیت تردد، پرهیز از تجمع و کاهش مراودات در شرایط حاضر گریزناپذیر است و این اقدام برای کاهش شیوع و قطع زنجیره انتقال و حفظ سلامت مراجعین در شرایط حاضر ضروری به نظر می رسد.

درخواست رییس ستاد ملی مقابله با کرونا از لاریجانی برای تعطیلی جلسات  مجلس

در نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونای جدید آمده است: "  با توجه به مثبت شدن آزمایش های تعدادی از نمایندگان محترم و  احتمال سرایت و پراکندگی بیماری با قدرت بالا و آلودگی دیگران، ضروری است جلسات علنی و غیر علنی تا اطلاع ثانوی تعطیل گردد".
بنا به گفته اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رییسه مجلس، نامه رییس ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه فردای هیئت رییسه مجلس بررسی و درباره نحوه کار مجلس در هفته پیش رو و موضوعاتی که در دستور قرار دارد، تصمیم گیری می شود".