۰ نفر

رئیس مجلس شورای اسلامی؛

تزهای دانشجویان به سمت نیازهای کشور سوق داده شود

۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵
کد خبر: 362946
تزهای دانشجویان به سمت نیازهای کشور سوق داده شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد مشوق برای دانشجویان و اساتید تزهای کارشناسی ارشد و دکتری را به سمت نیازهای کشور سوق دهید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی لاریجانی که به قم سفر کرده است، امروز پنج‌شنبه در نشست با رئیس دانشگاه صنعتی قم، اظهار داشت: تزهای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری باید به سمت نیازهای کشور سوق داده شود و برای رسیدن به این هدف باید مشوق‌هایی را تعیین کرد ، مقالات isi نیز همچنان باید مورد توجه باشد اما به دلیل شرایط تحریمی توجه به این شیوه ضرورتی است.

وی گفت: دانشگاه‌های ما عمدتاً از نظر داشتن کارگاه‌های جدید مشکل دارند و مبلغی در قانون جهت تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

نشست مدیران شرکت سروش دیزل قم با لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین امروز با مدیران شرکت سروش دیزل قم گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیران شرکت سروش دیزل قم گزارشی را از نحوه فعالیت خود به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

نشست رئیس مجلس با اعضای شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق قم

اعضای شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قم نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع برق بیان کرد: امیدواریم با اقداماتی که انجام شده امسال خاموشی اعمال نشود. همچنین رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قم از تفاهم نامه همکاری با بخش صنعت و کشاورزی برای جلوگیری از خاموشی‌ها ابراز رضایت کرد.

همچنین در این جلسه مسگر مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قم و احمدی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قم مسائل حوزه کاری خود را با رئیس مجلس شورای اسلامی در میان گذاردند.

نشست لاریجانی با انجمن علمی روانپزشکان قم

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین امروز با اعضای انجمن علمی روانپزشکان استان قم دیدار کرد.

مدیران انجمن علمی روانپزشکان انسان قم در این دیدار گزارشی را روند فعالیت و موانع پیش روی کار خود ارائه کردند و دکتر لاریجانی در جریان امور این انجمن علمی قرار گرفت.