۰ نفر

مسیر شغلی که ماه تولد شما برایتان مشخص می کند چیست؟

۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۵۶
کد خبر: 683532
مسیر شغلی که ماه تولد شما برایتان مشخص می کند چیست؟

طالع بینی تنها بر اساس وضعیت ستاره ها بررسی نمی شود بلکه بررسی های آماری محققان را به نتایج کلی درباره متولدین ماه های مختلف می رساند که درباره ابعاد مختلف شخصیت قابل استناد هستند. در این بخش می گوییم ماه تولدتان چه تاثیری در مسیر شغلی شما دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در سپتامبر 2011، این مطالعه که توسط دفتر آمار ملی در بریتانیا انجام شد، از اطلاعات آخرین سرشماری در آن زمان استفاده کرد تا ببیند ماه تولد چگونه ممکن است با مسیر شغلی افراد در 19 شغل مختلف مرتبط باشد.

باز هم تاکید می‌کنم که قبل از اینکه بتوانیم بگوییم که بله، زمانی که به دنیا می‌آیید ممکن است بر مسیر شغلی که بعداً در زندگی دارید تأثیر بگذارد، باید تحقیقات بیشتری انجام شود - اما نتایج به‌طور کلی یکسان است. 

به گزارش دیلی میل، راسل فاستر، عصب شناس دانشگاه آکسفورد - که ارتباطی با این مطالعه نداشت  - در اوایل سال 2011 اظهار داشت: "تاثیراتی در ارتباط ماه تولد و مسیر شغلی افراد وجود دارد که بسیار بسیار واضح هستند اما مندرباره طالع بینی حرف نمی زنم چرا که فکر می کنم مزخرف است - اما ما از دخالت های فصلی مصون نیستیم.

او ادامه داد: «ماهی که در آن متولد می‌شوید می‌تواند بر شانس زندگی تأثیر بگذارد در ابتدا شاید یک نظریه پوچ به نظر برسد، اما مدت زمان زندگی‌، قد، میزان عملکرد در مدرسه، شاخص توده بدنی در بزرگسالی، و میزان احتمال ابتلای شما به طیف وسیعی از بیماری‌ها، همگی تا حدودی با زمانی از سال که در آن از رحم خارج می‌شوید، مرتبط است.»

بنابراین، احتمالاً هر گونه همبستگی بین ماه تولد و مسیر شغلی واقعاً مربوط به خود ماه نیست. این مهم در مورد این است که چگونه عواملی که بر اساس زمان بارداری مادر تغییر می کنند و ممکن است بر رشد جنین در رحم تأثیر بگذارند - برای مثال چقدر نور خورشید به مادر می رسد، بسته به اینکه مادر در تابستان یا زمستان باردار شده است. این عوامل به نوبه خود بر نحوه رشد کودک تأثیر می‌گذارند، که مشخصاً با این که چگونه تبدیل به بزرگسالی موفق می‌شویم ارتباط دارد. همه اینها برای این است که بگوییم: چیزهایی که در رحم و در طول رشد اولیه ما اتفاق می‌افتند، لزوماً کل زندگی ما را پیش‌بینی نمی‌کنند - اما ممکن است با بخش ویژه ای از آن ارتباط داشته باشند.

در اینجا بررسی می کنیم تا مسیر شغلی هر فرد را متناسب با ماه تولد او بسنجیم پس خواهید دید که هیچ کس جز شما بر آینده تان حکومت نمی کند.

مسیر شغلی

1.ژانویه(11 دی تا 11 بهمن) 

تعداد متولدین ژانویه در پزشکان عمومی و حسابرس ها بالا بود. با این حال در میان آژانس‌های املاک - چیزی که در ایالات متحده آن را کارگزاران املاک می نامند- تعداد نسبتاً کمتری داشتند. بنابراین، اگر می‌خواهید فرزندتان برای امرار معاش خانه بفروشد، حدس می‌زنم در ژانویه بچه دار نشود.اگرچه صادقانه بگوییم، فقط اجازه دهید کوچولویتان مسیر شغلی خود را جست و جو کند  دنبال هر چیزی باشد که در نهایت به آن علاقه دارد. ما باید به بچه هایمان اجازه دهیم خودشان باشند، به خصوص تا زمانی که بالغ شوند.

2. فوریه(12بهمن تا 10اسفند)

ماه دوم سال دو شغل جالب دارد؛ تعداد زیادی از هنرمندان و پلیس راهنمایی و رانندگی در ماه فوریه متولد شده اند. اگر بخواهید یک دانشمند بزرگ کنید، ممکن است ماه خوبی نباشد. بنابراین مسیر شغلی متولدین فوریه به مشاغل علمی ختم نمی شود.

3. مارس(11 اسفند تا 12 فروردین)

مارس یکی دیگر از ماه‌های عالی برای هنرمندان است - مخصوصاً نوازندگان. اما اگر می خواهید فرزندتان خلبان شود؟ سومین ماه سال مسیر شغلی خوبی برای او دارد.

4. آوریل(12 فروردین تا 10 اردیبهشت)

واقعاً نمی دانم چگونه این خبر را به آرامی بیان کنم، بنابراین فقط  می گویم: ظاهراً چند تن از دیکتاتورها در ماه آوریل متولد شده اند. همچنین می دانیم که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در نوزادان ماه آوریل بیشتر است بنابراین این ماه انتخاب خوبی برای تولد نوزادان نیست چه در مسیر شغلی آنها چه در امور سلامتی.

5. می(11اردیبهشت تا 10 خرداد)

از سوی دیگر، به نظر می رسد ماه می برای سیاستمداران ماه بسیار خوبی باشد در آوریل و می حرفه ها تقریباً یکنواخت هستند و اوضاع کمی خسته کننده به نظر می رسد اما اگر خواستار فرزندی با چهره سیاسی هستید مسیر شغلی او در ماه می این احتمال را برایش فراهم می کند.

6. ژوئن(11 خرداد تا 9 تیر)

به نظر می رسد ژوئن ماه خوبی برای تولد است، زیرا بسیاری از مدیران اجرایی در این ماه تولد خود را جشن می گیرند. 

7. جولای(10 تیر تا 9 مرداد)

اگر طرفدار کارهای "یدی" هستید ، ممکن است متولد ماه جولای باشید. نماکارهای ساختمان، هنرمندان و مجسمه سازها در این ماه از تابستان فراوانند. گویا متولدین این ماه تخیل خوبی هم دارند پس اگر طرفدار J.K. رولینگ، دنیل رادکلیف، و مخلوق تخیلی آنها، هری پاتر هستید جولای ماه خوبی است تا مسیر شغلی فرزندتان در این راه ساخته شود.

8. آگوست/اوت(10 مرداد تا 9 شهریور)

خوب، اگر در ماه اوت متولد شده اید، می توانید یکی از دو راه را انتخاب کنید: نماکار ساختمان، یا رئیس جمهور ایالات متحده!

باراک اوباما و بیل کلینتون هر دو تولد خود را در اوت جشن می گیرند. با این حال، مطالعه دیگری در سال 2007 نشان داد که کودکانی که در ماه اوت متولد شده‌اند، 30 درصد بیشتر احتمال دارد که توسط معلمان به عنوان دانش‌آموز مشکل دار برچسب‌گذاری شوند. مشکل ساز یا پیشگام؟مسیر شغلی را شما انتخاب می کنید!

9. سپتامبر(10 شهریور تا 8 مهر) 

طبق همان مطالعه سال 2007، بچه هایی که در ماه های پاییز به دنیا می آیند، تمایل به کسب نتایج بهتر در امتحان دارند. بدیهی است که آموزش بیشتر از امتحانات وجود دارد. علاوه بر این، شایان ذکر است که سیستم آموزشی بریتانیا حتی بیشتر از ایالات متحده آزمون محور است. با این حال، فکر می کنم همیشه این امکان وجود دارد که نوزادان سپتامبر، اکتبر و نوامبر مستعد موفقیت تحصیلی باشند و مسیر شغلی خوبی داشته باشند.

این برای حرفه شما چه معنایی دارد؟ خوب، تقریباً هر چیزی که می خواهد معنی آن باشد. نمرات همه چیز نیست، اما ممکن است برای قرار گرفتن در یک مسیر شغلی مناسب، کمکتان کند.

10. اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) 

اطلاعات متناقضی برای ماه اکتبر به دست آورده ایم که نشان می دهد قبل از اینکه بتوان گفت آیا ماه تولد شما به طور قطعی ربطی به اینکه شما چه کسی هستید و چه کسی خواهید شد دارد یا نه، باید تحقیقات بیشتری انجام دهیم.

مطالعه ای نشان می دهد که متولدین پاییز در طول زندگی خود به بیماری های بیشتری مبتلا می شوند. با این حال، یکی از محققین می گوید که آنها احتمالاً تا 215 روز بیشترین عمر را خواهند داشت. در هر صورت، ممکن است بخواهید در مورد ورود به سیاست فکر کنید. دیوید کامرون و مارگارت تاچر هر دو در ماه اکتبر به دنیا آمدند و نکته دیگری درباره مسیر شغلی متولدین اکتبر در دسترس نیست.

11. نوامبر(10 آبان تا 9 آذر)

 تعداد قابل توجهی از قاتلان زنجیره ای در ماه نوامبر متولد شده اند. این دقیقاً یک مسیر شغلی توصیه شده نیست، بنابراین… بله حواستان باشد!

12. دسامبر(10 آذر تا 10 دی)

متولد آذرماه؟ شغل دندانپزشکی یا روحانیت را در نظر بگیرید. دندانپزشکی احتمالاً راحت تر و قابل دستیابی است، ظاهراً تعداد زیادی از هر دوی این مشاغل در ماه دسامبر متولد شده اند.