۰ نفر

موضوع لیفت ابرو چیست و مراحل آن چگونه است؟

۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۵۵
کد خبر: 702936
موضوع لیفت ابرو چیست و مراحل آن چگونه است؟

علاقه ذاتی انسان‌ها به زیبایی باعث شده تا همیشه به دنبال جدیدترین روش‌ها باشند. به همین دلیل کلینیک‌ها، آرایشگاه‌ها و محصولات زیبایی فراوانی در بازار دیده می‌شوند. یکی از عوامل زیبایی بدون شک ابروها هستند. پس باید تلاش کنیم تا این عضو مهم را زیباتر از همیشه نشان دهیم.

این مساله ما را به این سوال مهم می‌رساند که لیفت ابرو چیست و چقدر ماندگاری دارد ؛ به همین دلیل ما قصد داریم تا روش‌های متفاوتی را در این مقاله معرفی کنیم.

آشنایی با لیفت ابرو

همیشه گفته می‌شود که ابروها قاب چشم هستند، در نتیجه فرم آن‌ها مستقیما روی زیبایی چشم‌ها و البته صورت تاثیر می‌گذارند. اگر دوست دارید که چهره‌ای شاداب و بشاش داشته باشید، اول از هر چیزی باید به سراغ لیفت ابروهایتان بروید.

به روش‌های مختلفی که باعث می‌شوند ابروها کمی بالاتر بروند، لیفت ابرو می‌گویند. اینکه دقیقا چه روش‌هایی برای آن وجود دارد، لیفت ابرو چیست و چگونه انجام میشود ؟ و چه روش‌هایی برای این کار وجود دارند، خواهیم پرداخت. نکته مهم در لیفت این است که میزان ماندگاری آن تاثیر مستقیمی با روش انتخابی شما دارد.

به عنوان مثال استفاده از صابون ابرو، دوام چندانی ندارد و بلافاصله بعد از شست‌وشوی صورت از بین می‌رود؛ بنابراین باید با توجه به نیاز و شرایط باید روش مناسب را برای خودتان انتخاب کنید. یکی از بهترین محصولاتی که برای لیفت ابروها می‌توانید انتخاب کنید ژل ابرو سریتا است.

لیفت ابرو مناسب چه کسانی است؟

قبل از اینکه به سراغ پاسخ سوال لیفت ابرو چیست و چقدر ماندگاری دارد برویم، باید ببینیم که این عمل مناسب چه کسانی است. در جواب این سوال باید بگوییم که این کار برای همه افرادی که دوست دارند ابروهایی لیفت شده و زیبا داشته باشند، مناسب است.

افراد دیگری که کاندیدای مناسبی برای این کار هستند، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • افرادی که به دلیل کهولت سن، پوست صورتشان افتادگی دارد؛ اولین کاندیدای این کار هستند. با رعایت درست مراحل لیفت ابرو می‌توانند چهره‌ای جوان و شاداب پیدا کنند.
  • در گروه بعدی افرادی قرار دارند که به دلیل نقص ژنتیکی یا هر مساله دیگری، خط اخم عمیقی روی پیشانی خود دارند. از آن جایی که خط اخم درست بین ابروها قرار دارد، فرم آن‌ها را دستخوش تغییر می‌کند؛ بنابراین با لیفت می‌توانید این فرم را به شکل دلخواه تغییر دهید.
  • در گروه آخر هم افرادی که به صورت طبیعی ابروهایی افتاده دارند، قرار می‌گیرند. اگر توجه کنید می‌بینید افرادی که دارای ابروهای افتاده هستند، حالت چهره خسته‌ای دارند. این افراد می‌توانند با طی کردن مراحل لیفت ابرو ، حالت خستگی را از بین برده و شادابی را به صورت خود هدیه بدهند.

انواع روش های لیفت ابرو

روش‌های مختلفی برای لیفت ابروهای زیبای شما وجود دارد که هرکدام را به طور اجمالی معرفی می‌کنیم که به شرح زیر است:

  • لیفت ابرو با نخ
  • لیفت ابروی خانگی
  • لیفت ابروی چند ماهه

لیفت ابرو با نخ

برای پاسخ به این سوال که لیفت ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود ، باید بگوییم که استفاده از نخ یک روش رایج و متداول است. برای انجام این روش حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید اما روش کلی به این صورت است که ابروها به کمک نخ کشیده می‌شوند.

در این روش نخ‌هایی به رشته ابروها متصل شده و سپس به سمت بالا کشیده می‌شود. این نخ‌ها به زیر موها رفته و آن‌جا بخیه می‌شوند. در اثر مرور زمان این نخ‌ها جذب پوست شده و ابروهای شما فرم کشیده‌ و رو به بالا پیدا خواهند کرد.

لیفت ابروی خانگی

برای آشنایی با اینکه در روش خانگی لیفت ابرو چیست و چقدر ماندگاری دارد ، باید آشنایی کمی با لوازم آرایشی داشته باشید. همچنین کمی ذوق و علاقه برای کار با آن‌ها، تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. البته اگر استعداد زیادی هم ندارید، نگران نباشید با تمرین همه چیز حل می‌شود.

مواد لازم برای لیفت ابرو با توجه به روش انتخابی شما تغییر می‌کند. در صورتی که بخواهید در سریع‌ترین زمان ممکن ابروهایی خوش فرم داشته باشید؛ می‌توانید از ریمل ابرو استفاده کنید.

 

لیفت ابروی چند ماهه

 برای لیفت ابروی چند ماهه حتما باید به آرایشگاه مراجعه کنید؛ زیرا برای این کار از مواد اولیه‌ای استفاده می‌شود که باید توسط افراد حرفه‌ای روی ابروها اعمال شود. علاوه بر آن، این مواد به‌راحتی در دسترس همگان نبوده و فقط در اختیار آرایشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

لیفت

لیفت ابرو چگونه انجام میشود؟

مراحل لیفت ابرو هنگامی که به پزشک مراجعه می‌کنید، یا با استفاده از بوتاکس است، یا نخ. البته اخیراً روش دیگری تحت عنوان هایفو هم معرفی شده که اکنون به آن نمی‌پردازیم. روش‌های لیفت ابرو با نخ را که بالاتر درباره آن صحبت کردیم.

بهتر است به سراغ لیفت ابرو با بوتاکس برویم که از قضا روش ساده‌ای هم است. در تزریق بوتاکس، اول از همه کمی پوست شما را بی‌حس می‌کنند. سپس موادی را به اطراف ابروها و میان پیشانی تزریق می‌کنند که عضلات را موقتاً فلج می‌کند. سپس با این روش چین و چروک‌ها باز شده و ابروها فرم کشیده‌ای به خود می‌گیرند.

اگر تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که ریمل لیفت ابرو چیست ، باید بگوییم که این محصول به سرعت ابروهای شما را در خانه فرم‌دار می‌کند؛ بنابراین اول از همه باید به سراغ محصول دلخواه خود بروید و ژل ابرو، ریمل ابرو یا صابون لیفت را خریداری کنید. بعد از آن به‌راحتی در خانه ابروهای شما فرم گرفته و زیبا می‌شوند.

بهترین روش برای لیفت ابرو بدون عمل جراحی

در ابتدای معرفی لیفت ابرو چیست و چقدر ماندگاری دارد ، به این مساله اشاره کردیم که می‌توانید در خانه هم ابروهای خود را فرم‌دار کنید. بسیاری از بانوان به روش‌های تهاجمی مانند بوتاکس و نخ علاقه‌ای ندارند؛ بنابراین به دنبال روش‌های طبیعی و خانگی می‌گردند.

مواد لازم برای لیفت ابرو در خانه این است که یک صابون گلیسیرین تهیه کنید. روی آن کمی آب اسپری کرده و با یک فرچه ابرو روی صابون بکشید. حالا این فرچه را روی ابروها کشیده و به شکل و مدل دلخواه درآورید. این کار سریع، آسان و با هزینه بسیار کم است.

علاوه بر این می‌توانید برای لیفت به آرایشگاه هم مراجعه کنید تا این کار را کمی حرفه‌ای‌تر برایتان انجام دهند. این کار کمی هزینه دارد اما ماندگاری آن بسیار بیشتر از روش‌های خانگی است.

لیفت

کاربردی ترین لوازم آرایشی برای لیفت ابرو

هنگامی که در اینترنت جستجو می‌کنید که لیفت ابرو چیست و چگونه انجام میشود ، محصولات متنوعی به شما معرفی می‌شوند که این کار را به‌راحتی و با کیفیت انجام می‌دهند. به صورت کلی لوازم آرایشی برای لیفت ابرو عبارت هستند از:

  • صابون ابرو
  • ژل ابرو
  • ریمل ابرو
  • وکس ابرو

اگر این سوال برایتان پیش آمده که ریمل لیفت ابرو چیست ، باید پاسخ بدهیم که کاملا مشابه ریمل مژه‌ها است. با این تفاوت که دو نوع رنگی و بدون رنگ دارد. ریمل‌های رنگی هم بیشتر در تنالیته رنگی قهوه‌ای و دودی هستند. وکس ابرو هم ماده‌ای شبیه به ژل ابروی سریتا بوده اما کمی منسجم‌تر این و نیازی به اسپری آب ندارد.

سخن پایانی

بعد از پاسخ به این سوال که لیفت ابرو چیست و چگونه انجام میشود ، حالا باید به دنبال یک محصول باکیفیت و مناسب باشید. برخی از افراد تار ابروهای ضخیمی دارند، بنابراین هر محصولی نمی‌تواند ابروهای آن‌ها را فرم دهد.

در این حالت بهتر است محصولات مختلف را امتحان کنند تا ببینند کدام یک عملکرد بهتری دارد، اما اگر تار ابروهای شما حالت معمولی دارد؛ با بسیاری از محصولات بازار هم می‌توانید ابروهایتان را لیفت کنید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.