۰ نفر

آموزش مشاهده جواب لاتاری۲۰۲۲

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۳۰
کد خبر: 522333
آموزش مشاهده جواب لاتاری۲۰۲۲

یکی از راه های مهاجرت به آمریکا ثبت نام در لاتاری و برنده شدن در لاتاری است. پس از انجام ثبت نام باید گوش به زنگ باشید تا نتایج لاتاری 2022 خود را ببینید. برای این کار شما نیاز به اطلاعات ثبت نامی خود دارید. نتیجه لاتاری را خودتان میتوانید چک کنید اما اگر اطلاعاتتان را تا اواسط اردیبهشت سال ثبت نامتان گم کنید، هرگز خودتان قادر به چک کردن نتایج نخواهید بود (مگر امکان بازیابی داشته باشید). لازم است پرونده خود را جایی بایگانی کنید و حتما حواستان به تاریخ اعلام نتایج باشد.

01

بسیاری از سایت ها این کار را انجام میدهند و بسیاری از مراکز مختلف نیز ممکن است این کار را انجام دهند. اما ممکن است به درستی نتیجه لاتاری شما بررسی نشود . میخواهیم سایت معتبر اعلام نتایج لاتاری را به شما معرفی کنیم.

چرا کارت سبز؟

این مجموعه ، علاوه بر انجام ثبت نام لاتاری سعی بر انجام دیگر امور لاتاری و مهاجرت به آمریکا را نیز دارد. باید بدانید در صورتی که کد رهگیری خود را گم کنید نیز کارشناسان سایت اعلام نتایج لاتاری قادر به بازیابی کد شما خواهند بود.

02

مشاهده نتایج لاتاری 2022 در این سایت تنها با ثبت درخواست در سایت معتبر مجموعه انجام خواهد شد. اطلاعات مورد نیاز شما در صفحه استعلام نتیجه لاتاری از شما خواسته میشود. در پاسخ به این سوال که نتایج لاتاری 2022 کی اعلام میشود نیز میتوان گفت از 18 اردیبهشت 1400 نتایج تمام ثبت نامی ها قابل رویت خواهد بود. این مجموعه از زمان قرعه کشی لاتاری 2022 تا زمان اعلام نتایج لاتاری 2022 ، با دریافت برخی از مشخصات در این روند همراه مطمئنتان خواهد بود و در این زمینه مشاوره تخصصی نیز ارائه میدهد.

03

آموزش مشاهده جواب لاتاری 2022 در مطالب دیگر به طور مفصل توضیح داده شده.

همانطور که گفته شد سایت اعلام نتایج لاتاری 2022 ، از تاریخ 18 اردیبهشت 1400 ، آماده اعلام نتایج خواهد بود، البته شما می توانید زودتر از این تاریخ درخواست بررسی نتایج را رزرو کنید، تا این به شلوغی های این زمان برخورد نکنید و یا این تاریخ را فراموش نکنید، لازم به ذکر است طبق اعلام روابط عمومی مجموعه کارت سبز، اگر از قبل ثبت نام اولیه لاتاری خود را توسط این مجموعه انجام داده باشید ، کد رهگیری شما به صورت بایگانی باقی خواهد ماند و روند اعلام نتایج برای شما مطمئن تر و سریع تر انجام میشود. در غیر این صورت نیز برای مشاهده نتایج لاتاری 2022 به این سایت مراجعه کنید و اطلاعاتی که به خاطر دارید را در قسمت اعلام نتایج وارد کنید تا بررسی شود. به خاطر داشتن نام خانوادگی متقاضی لاتاری 2022 ، کد رهگیری 16 رقمی و سال تولد شخص به میلادی الزامی خواهد بود.

نتیجه لاتاری 2022 گرین کارت آمریکا پس از تکمیل فرم و اعلام نتایج لاتاری به شماره موبایل شما پیامک خواهد شد.

همچنین متقاضیانی که امورشان توسط این مجموعه انجام شده، نتایج لاتاری به همان شماره موبایل ثبت نام کننده اصلی لاتاری 2022 پیامک می شود.