۰ نفر

رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد؛

بالا بودن احتمال سقوط بهمن در گردنه‌های کوهستان‌های مازندران

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۲
کد خبر: 514117
بالا بودن احتمال سقوط بهمن در گردنه‌های کوهستان‌های مازندران

رییس پلیس راه مازندران گفت: احتمال سقوط بهمن در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی مازندران بالا است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: در حال حاضر از لحاظ ترافیکی در محورهای شمال نداریم و تردد در محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی نیزمشکلی نداریم.
وی با بیان اینکه کماکان احتمال سقوط بهمن در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی مازندران بالا است، افزود: احتمال ریزش و رانش در تمامی محورها به‌ویژه در ارتفاعات و کوهستان‌های استان بالا است.
رییس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران ضروری است، خاطرنشان کرد: رانندگان هشدارها را جدی بگیرند تا با مشکلی مواجه نشوند.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی کماکان به قوت خود در محورهای مازندران ادامه دارد، تصریح کرد: در ارتباط با اجرای محدودیت‌های کرونایی در نوروز امسال منتظر ابلاغ دستور العمل جدید هستیم که درصورت ابلاغ اطلاع‌رسانی خواهد شد .
قدمی در پایان گفت: درحال حاضر تمامی خودروها در ۶ مبادی ورودی استان به صورت جدی کنترل می‌شوند و بحث جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و برگشت برای تردد غیربومیان کماکان همانند گذشته ادامه دارد.