۰ نفر

اجرای عقد و عروسی در تالار و سالن عقد فضای باز

۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸
کد خبر: 512593

انتخاب یک تالار یا باغ عروسی مسئله این نیست که همه از آن تجربه کافی و لازم را داشته باشند از این جهت می‌بایست با مشورت و مطالعه کافی و لازم سالن عقد مناسب و با کیفیتی را انتخاب نمایند.

در صورتی که مراسم شما یک عقد ساده است می‌توانید به جای انجام آن در یک تالار یک مجموعه کوچک مثل محضر عقد را انتخاب کنید. برخی از محضرهای عقد در فضای باز دارند که در شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا انتخاب چنین سالنی بسیار هوشمندانه و عاقلانه است.

عقد فضای باز

برگزاری مراسم عقد عروسی در سالن عقد یا باغ عروسی و فضای باز

همان‌طور که اشاره شد در شرایط فعلی که در بحران همه گیری ویروس کرونا هستیم برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی با توجه به فضای باز مناسب بسیار کار درستی است. با انتخاب یک باغ تالار مناسب ضمن زیباتر شدن مراسم و جشن شما لحظات شیرین و به یادماندنی را برای مهمانان خود رقم زده‌اید و تشریفات و خدماتی که در این مجموعه برگزار می‌شود بسیار بهتر و زیباتر از یک تالار در سطح شهر است.

یکی دیگر از دلایلی که انتخاب باغ عروسی پیشنهاد می‌شود عکس و فیلم‌هایی است که در باغ گرفته می‌شود. با توجه به فضاهای مختلف و لوکیشن های متعددی که در باغ وجود دارد عکس‌ها و فیلم‌هایی که از مراسم شما ثبت می‌شود بسیار زیباتر و مناسب‌تر از یک تالار و سالن عقد ساده خواهد بود.

سالن عقد

در ادامه برخی از نکات مهم که برای اجرای مراسم عروسی در تالار، باغ عروسی یا سالن عقد باید مدنظر داشته باشید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

موقعیت مکانی تالار و باغ تالار محل برگزاری عقد و عروسی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب تالار حتماً در می بایست نظر داشته باشید فاصله مکانی و دسترسی آسان به آن است.

برای اینکه جشن خوبی در یک فضای باز و خاطره انگیز داشته باشید باید به موضوع توجه خاصی داشته باشید که باغ تالار میزبان شما و جشنتان  چقدر با میانگین میهمانان شما فاصله دارد. برای مثال باغ تالار والا یکی از تالارهایی است که با وجود قرار گرفتن در منطقه شهریار دسترسی مناسبی از اتوبان دارد و بسیار آدرس مناسب و سرراستی دارد و تا درب ورودی باغ در آسفالت هستید و مشکلی برای مهمانان شما بخصوص رد شب پیش نخواهد آمد.

همچنین جهت سهولت مهمانان خود می توانید یک لوکیشن از باغ عروسی محل برگزاری مراسم خود تهیه نمایید و در اختیار مهمانان خود قرار دهید تا هنگام مراجعه به مجموعه مشکلی نداشته باشند و به آسانی باغ یا تالار عروسی که میزبان مراسم شماست را پیدا نمایند.

فضای باز و محوطه تالار

نکته مهم و حائز اهمیت دیگری که می‌تواند جشن شما را بهتر کند، توجه به میزان فضای باز باغ تالار انتخابیتان است. باید در نظر داشت که فضای بازی را که هر باغ عروسی به شما ارائه می‌کند متناسب با ظرفیت خود آنجاست. چرا که بر خلاف تالارهای معمول که با توجه به تعداد میهمانان شما بعضی از بخش‌های تالارشان را ممکن است برایتان محدود کنند، باغ تالارها هر چه که در فضای بازشان در اختیار دارند به شما ارائه خواهند کرد

. همانطور که می دانید اهمیت تعداد میهمانان شما برای برگزاری جشن عروسی بسیار مهم است و باید خاطر نشان کرد که برای انتخاب یک باغ عروسی مناسب و همچنین یک جشن ایده آل در فضایی باز باید به این موضوع توجه خاصی داشته باشید که میزانفضای بازی را که به شما ارائه میدهند آیا با تعداد میهمانان شما همخوانی و تناسب دارد یا نه.

تالار عروسی عقد

اگر فضای کوچکی را برای برگزاری جشنتان انتخاب کنید حتی اگر تعداد میهمانان دعوتی شما کم باشد باز هم احساس خوبی در حین جشن نخواهید داشت. زیرا بهترین جشن عروسیتان را اگر قصد برگزاری در یک باغ تالار را دارید باید بدانید در باغ تالاری بزرگ خواهید داشت.

باغ تالارهای زیادی نظیر باغ عروسی والا فضای بزرگ و وسیعی را برای شما تدارک دیده اند که به شما در داشتن یک شب رویایی و به یادماندنی کمک شایانی خواهد کرد.

کیفیت پذیرایی و پرسنل

یکی دیگر از موضوعاتی که برای برگزاری جشن عروسی در فضای باز بسار مهم است و متاسفانه خیلی از زوجین حین برگزاری جشن به آن پی میبرند نوع پذیرایی و نحوه برخورد پرسنل با میهمانان است.

اگر خواستار یک جشن بی نقص هستید و قصد دارید تا سال ها خاطره  های جشن شما بین اقوام و آشنایان دست  به دست بچرخد واز آن یاد شود باید قبل از برگزاری مراسمتان حتما به سراغ پرسنل و کادر باغ تالار انتخابیتان بروید.

زیرا با این تصمیم هم با نفرات پرسنل میتوانید به خوبی آشنا شوید و همین که هماهنگی مناسبی را برای خودتان و آنها برمیگزینید. همچنین با این کار میتوانید نحوه برخورد آنها با میهمانانتان را تا حدی شخصی سازی کنید و از آنها بخواهید که متناسب با نزدیکی اقوام و فامیلتان به شما چه برخوردی با آنها داشته باشند.

بخصوص اگر مراسم شما در فضای باز است باید دقت داشته باشید که پرسنل به میزان کافی در تالار وجود داشته باشد تا در کیفیت میزبانی و پذیرایی خللی ایجاد نشود.

با این برنامه ریزی مطمئنا یک شب خاطره انگیز برای خود و همسرتان خواهید ساخت.

چیدمان و دکوراسیون باغ عروسی

فضای باز و لوکیشن های متعددی که در باغ عروسی می توانید داشته باشید بسیار زیاد و خاص است و در حین برنامه ریزی برای برگزاری جشن عروسیتان حتما این نکته را در نظر داشته باشید که زیبایی بصری محیطی که در آن میهمانانتان را دعوت و مهم ترین شب زندگیتان را در آن سپری خواهید کرد بسیار مهم است. زیرا همه عروس و داماد ها علاقه دارند حین اجرای جشن از جزیی ترین اتفاقات و همچنین فضاهای مختلف تالارشان عکس و فیل های گوناگون و متفاوت ثبت شود. این به خاطر میل طبیعی تمام زوجین به خاطره سازی های مشترک است.

باغ عروسی

بدین منظور بعد انتخاب تالار یا باغ عروسی مورد نظرتان باید قبل از هر چیز دیگری با همسرتان به آنجا بروید. از نحوه گل آرایی و شمع آرایی گرفته تا چیدمان های خاص که مد نظرتان است و برای برگزاری جشنتان به آنها علاقه دارید میتوانید با مدیریت آنجا گفت و گو داشته باشید و تا حد امکان شخصی سازی های گوناگون را برای شب به یادماندنیتان انجام دهید. باغ تالار والا یکی از تالارهایی در سطح تهران است که این امکان را برای عروس و دامادهای خوش سلیقه و حساس فراهم آورده و کاملا به دکوراسیون توجه ویژه ای داشته است.

زمان برگزاری جشن

میتوان گفت شاخص ترین موضوعی که زوجین باید پیش از برگزاری جشن عروسی در فضای باز به آن توجه کنند انتخاب زمان مناسب برای اجرای جشن است.

باید قبل از برنامه ریزی برای چگونگی های متفاوت برگزاری جشنتان با مدیریت باغ تالار مورد نظرتان گفت و گویی در رابطه با زمان برگزاری آن داشته باشید. زیرا شرایط آب و هوایی مناسب میتواند به هر چه بیشتر ایده آل شدن مراسم عروسی شما کمک ویژه ای کند؛ پس باید در حین برنامه ریزی هایتان حتما به این موضوع هم رسیدگی کنید.

امروزه مجموعه های تحت عنوان خدمات مجالس وظیفه میزبانی مراسمات عقد و عروسی را  عهده دار هستند و کلیه امرو را بر عهده میگیرند. این مجموعه ها از رزرو مکان مناسب برای عروسی تا انجام امور مربوط به تشریفات مجالس را میزبانی می نمایند

تالارکده مرجع تالارهای عروسی https://www.talarkadeh.com/