۰ نفر

یک مقام مسئول خبر داد؛

بارش برف و مه گرفتگی در محور هراز

۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰:۳۰
کد خبر: 504305
بارش برف و مه گرفتگی در محور هراز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از بارش برف و مه گرفتگی در محور هراز خبر داد و گفت: محورهای کوهستانی استان تهران لغزنده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عادل مصدقی در خصوص وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر شاهد ترافیک عادی و روان در همه محورهای مواصلاتی استان تهران هستیم و هیچ کره ترافیکی گزارش نشده است.

مصدقی در ادامه از بارش خفیف و پراکنده برف در گردنه امامزاده هاشم و محور هراز خبر داد و افزود: در حوزه دماوند و فیروزکوه نیز هم اکنون شاهد بارش پراکنده باران هستیم و از همه رانندگان می خواهیم با توجه به لغزنده بودن جاده ایمنی تردد را رعایت کرده و وسایل و تجهیزات گرمایشی را همراه داشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: با توجه به فعالیت سامانه های بارشی از ۱۷ بهمن ماه تا کنون بیش از ۵۰ ساعت به صورت متناوب شاهد فعالیت سامانه های بارشی به شکل باران و برف به ویژه محور هراز بوده ایم.

وی عنوان داشت: برای باز نگه داشتن راه ها تا کنون ۲۲۰ دستگاه راهداری و ۴۵۰ نفر نیرو برای برف روبی و شن پاشی ۱۱۰۰ کیلومتر از راه های استان فعال بوده اند و در این راستا ۲۲ روستا بازگشایی شده است.