۰ نفر

یک مقام مسئول؛

آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰تقویت می‌شود

۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۷
کد خبر: 490897
آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰تقویت می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به لزوم اجرای مرّ قانون در انتخابات بر لزوم تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، شکراله حسن بیگی در اولین دوره آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ که با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، معاونان سیاسی استانداری های البرز، قم، قزوین و سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و نماد مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: برگزاری مطلوب انتخابات همواره از مطالبات مهم ستاد انتخابات کشور است که در این راستا تمام تلاش مجموعه برگزار کنندگان انتخابات تحقق این مهم است.

حسن بیگی اضافه کرد: رعایت بی طرفی و اجرای مر قانون اولویت انتخابات است و عوامل اجرایی انتخابات آموزش های لازم در این زمینه را کسب می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری ۴ انتخابات در تهران در خردادماه ۱۴۰۰ گفت: با توجه به برگزاری ۴ انتخابات مهم در این استان, ظرفیت های مختلف باید برای حضور و مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته می شود، ضمن اینکه آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ در راستای تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات است.