۰ نفر

خبر خوش بـرای خانواده شهدای سلامت

۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵
کد خبر: 458158
خبر خوش بـرای خانواده شهدای سلامت

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین تکلیف وضعیت خانواده شهدای سلامت در آینده خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون، اظهارداشت: سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران مهمان جلسه اخیر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس بودند که در این نشست درباره تعیین تکلیف خانواده شهدای سلامت بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این جلسه درباره اینکه کادر پزشکی و درمانی که در حین خدمات رسانی به بیماران کرونا خود مبتلا به این ویروس شده و براثر آن جان خود را از دست داده اند، خانواده های آنها مانند خانواده های شهدا از مزایای ایثارگران برخوردار باشند بحث و گفت وگو شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در همین راستا، ادامه داد: در این جلسه  اوحدی قول داد که از هفته آینده موضوع خانواده شهدای سلامت در دستورکار مجمع بنیاد شهید و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد تا این موضوع بررسی و تعیین تکلیف شود.

بابایی بیان داشت: در همین راستا کمیته ای فنی هم در وزارت بهداشت و هم در بنیاد شهید شکل گرفته و قرار است که در سطح استان ها هم چنین کمیته ای شکل بگیرد تا نسبت به شناسایی و حمایت از خانواده شهدای سلامت هم اقدام شود.

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه در این جلسه بر تعیین تکلیف استخدام کادر پرستار و نیروهای کارگری بخش بهداشت و درمان نیز تاکید شد، افزود: قرار شد که سیاست های حمایتی بیشتری در این حوزه از کادر بهداشت و درمان صورت بگیرد.