۰ نفر

معاون پارلمانی رییس جمهور؛

بعید است رییس‌جمهور با استعفای ظریف موافقت کند

۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۲۳
کد خبر: 338354
بعید است رییس‌جمهور با استعفای ظریف موافقت کند

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بسیار امیدواریم که آقای ظریف از استعفای خود انصراف دهد و بعید می دانم آقای روحانی با استعفای ایشان موافقت کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران در اهواز با اشاره به بحث استعفای ظریف عنوان کرد: آقای ظریف از وزرای بسیار خوب، مؤمن و پرتلاش دولت و یک دیپلمات کاملاً مسلط و کارکشته است.
وی با بیان اینکه آقای ظریف یک سرمایه ملی است، افزود: مقام معظم رهبری بارها از آقای ظریف به عنوان فردی مؤمن، انقلابی و متعهد نام برده و همچنین به طور کامل مورد اعتماد آقای رئیس‌جمهور است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: بسیار امیدواریم که آقای ظریف از استعفای خود انصراف دهد و بعید می دانم آقای روحانی با استعفای ایشان موافقت کند.
وی ادامه داد: ظریف در صحنه دیپلماسی اقدامات بسیار خوبی را در جهت تحقق منافع ملی انجام داده و گام‌های بزرگی در این زمینه برداشته است.
امیری همچنین با اشاره به بحث‌های مطرح شده در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر هیچ استیضاحی در مجلس مطرح نیست.

وی عنوان کرد: استیضاح، تحقیق و تفحص و همچنین سوال، از وظایف نظارتی مجلس است و دولت نیز یک دولت قانون مدار است و همه حقوق نمایندگان مجلس را به رسمیت می‌شناسد.
وی ادامه داد: وقتی چنین مواردی مطرح می‌شود، وزرا در مجلس حضور پیدا می‌کنند و درباره مسائل مطرح شده، توضیحاتی را ارائه می‌دهند و مسائل را حل و فصل می‌کنند.