۰ نفر

اسفندیاری: کاغذهای تست لاینر و فلوتینگ چکاوه، رشد فروش ۱۵۱ درصدی داشته است

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۸
کد خبر: 630773
اسفندیاری: کاغذهای تست لاینر و فلوتینگ چکاوه، رشد فروش ۱۵۱ درصدی داشته است

براساس گزارش سامانه کدال، مبلغ فروش ریالی کاغذسازی کاوه ۱۰۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت با اشاره به گزارش سامانه کدال گفت: مبلغ فروش ریالی محصولات تولیدی این شرکت، به نسبت مدت مشابه سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

وی افزود: میزان فروش ماهیانه کاغذسازی کاوه در فروردین ماه ۱۴۰۱ در مجموع ۲۸۴.۵۳۶ میلیون ریال است، این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۳۸.۸۳۸ میلیون ریال بوده که با ۱۴۵.۶۹۸میلیون ریال افزایش از رشد ۱۰۵ درصدی برخوردار می‌باشد.

اسفندیاری گفت: بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، با توجه به تمرکز کاغذسازی کاوه بر روی تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر، این شرکت در مجموع ۲۶۵.۰۳۳ میلیون ریال از فروش کاغذهای تست‌لاینر و فلوتینگ درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که  ۱۰۵.۷۳۰ میلیون ریال بود، با افزایش ۱۵۹.۳۰۳ میلیون ریالی، رشدی ۱۵۱درصدی دارد.

مدیرعامل چکاوه همچنین گفت: علیرغم تعطیلات نوروز و تعمیرات پیش‌بینی شده انجام گرفته بر روی ماشین‌آلات خطوط تولید این شرکت و توقفات ناشی از آن در فروردین ماه ، میزان تولید از روند افزایشی برخوردار بوده و امیدوار هستیم که این روند رشد را در ماه های پیش رو نیز ادامه دهیم.

شایان ذکر است که کاغذسازی کاوه، تولیدکننده کاغذ بسته‌بندی بازیافتی است و از شرکت های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا می‌باشد.

2

3

4

5