۰ نفر

توضیح شهردار تهران در مورد عزل یک مدیر به دلیل دریافت سکه

۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷
کد خبر: 676189
توضیح شهردار تهران در مورد عزل یک مدیر به دلیل دریافت سکه

شهردار تهران در رابطه با مقابله با فساد گفت: یکی از مدیران فریب خورده، دو سکه دریافت کرده بود و در این صحنه از او فیلمبرداری هم کرده بودند. پس از شنیدن این ماجرا بلافاصله این فرد عزل و در راستای صیانت از حق و حقوق کارمندان این اقدام را کردم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در دوازدهمین قرار خدمت خود در منطقه ۹ و در جمع کارکنان شهرداری این منطقه گفت: یک سال و یک ماه و ۱۲ روز به عنوان مدیریت شهری مشغول کار هستم و معتقدم اکنون حال شهرمان خوب نیست و در بیشتر بخش ها با فرسودگی مواجه هستیم.

شهردار تهران گفت: از مجموع بافت ۷۰ هزار هکتاری پایتخت با ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار مواجه هستیم که چهار هزار و ۵۶۰ هکتار آن فرسوده است. وقتی وارد شهرداری شدم با مشکلات جدی مالی مواجه بودیم که با راه اندازی خزانه واحد از فشار زیاد مالی خارج شدیم و تا به امروز با هیچ مشکل و تاخیری در حال پرداخت حقوق کارمندان هستیم.

زاکانی با بیان اینکه مسئله مسکن مردم و کارکنان شهرداری جزو دغدغه های ما است، افزود: در این خصوص با تمام ظرفیت تلاش می‌کنیم این دغدغه مهم برطرف شود و همچنین در زمینه ارتقا شغلی و پرداخت حقوق کارمندان بر پایه عدالت و قانون عمل خواهیم کرد.

بخشی از صحبت‌های شهردار تهران را در ادامه بخوانید:

*کشور در یک نزاع تاریخی قرار دارد. دو هدف برای اداره کشور ترسیم شده که یا باید برای استمرار انقلاب اسلامی در مسیر رشد و تعالی بر اساس سیاست گذاری نظام حرکت کنیم و یا باید به گذشته برگردیم، اکنون کشور در حال رشد و پیشرفت قرار دارد و اجازه نخواهیم داد دیگران برای کشور تصمیم بگیرند.

*صف بندی عظیمی برای تضعیف نظام شکل گرفته اما باید تلاش کرد با اتحاد و همدلی تمامی توطئه های دشمنان همچون گذشته خنثی شود.

*در دوره گذشته برند فروشگاه شهروند را سه میلیارد تومان فروخته بودند در حالی که قیمت واقعی این برند ۶۰۰ میلیارد تومان بود.

* یکی از مدیران فریب خورده، دو سکه دریافت کرده بود و در این صحنه از او فیلمبرداری هم کرده بودند. پس از شنیدن این ماجرا بلافاصله این فرد عزل و در راستای صیانت از حق و حقوق کارمندان این اقدام را کردم.

*ما بدنبال چهار تحول مهم هستیم که تلاش داریم شهرداری را به محل اتکای مردم تبدیل کنیم که این هدف کاملا شدنی است.