۰ نفر

نگرانی از وضعیت جوی بعدازظهر

۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبر: 656700
نگرانی از وضعیت جوی بعدازظهر

شهردار منطقه ۵ گفت: با توجه به گزارش هواشناسی عصر امروز نیز بارش‌ها ادامه خواهد داشت و عمده نگرانی ما برای بعدازظهر است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی شریفی شهردار درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده کن و امامزاده داوود، با بیان اینکه هم اکنون جلسه ستاد مدیریت بحران در حال برگزاری است، گفت: متأسفانه حجم گل و لای زیاد، امدادرسانی را مشکل کرده است.

او ادامه داد: ۵۰۰ نیروی انسانی با تجهیزات کامل از تمامی مناطق شهرداری تهران در حال اعزام به منطقه سیل زده هستند. ۲۰ اتوبوس در حال تخلیه مسافران و زائران هستند و اسکان اضطراری توسط هلال احمر انجام می‌شود.                   

شهردار منطقه ۵ بیان کرد: با توجه به گزارش هواشناسی عصر امروز نیز بارش‌ها ادامه خواهد داشت و عمده نگرانی ما برای بعد از ظهر است. گزارش دقیقی از مصدومان و فوت شدگان وجود ندارد زیرا ممکن است زیر گل و لای مدفون باشند.

شریفی گفت: فضای لازم برای اسکان ساکنان محدوده امامزاده داوود توسط شهرداری منطقه ۵ آماده شده و چادرهایی نیز به همین منظور در محل‌های مناسب نصب شده است. سکنه منطقه امامزاده داوود در حال تخلیه محل حادثه و اسکان در محل‌های مذکور هستند. مکان‌های در نظر گرفته شده امکان اسکان ۲هزار نفر از اهالی و ساکنان محله‌های آسیب دیده را دارد.