۰ نفر

واکنش رییس شورا به عملکرد مترو در مراسم سردار سلیمانی/ مردم نباید جلوی درب خروج روبروی هم قرار گیرند

۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰
کد خبر: 407765
واکنش رییس شورا به عملکرد مترو در مراسم سردار سلیمانی/ مردم نباید جلوی درب خروج روبروی هم قرار گیرند

رییس شورای شهر تهران گفت؛ در زمینه نحوه سوار شدن بر مترو آموزشی وجود ندارد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی ؛ محسن هاشمی در حاشیه یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران و  در جمه خبرنگاران گفت درباره شلوغی مترو در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و تذکر وی به مدیران مترو گفت: با آقای نوبخت تماس گرفتم و گفتم بر اساس پروتکل باید بر روی سکوی ایستگاه های شلوغ برای هر در یک نفر بگذارند. روی سکو هفت در داریم، و باید در هر سکو هفت نفر نیروی مترو جلوی درها قرار می گرفتند.

 

هاشمی ادامه داد: در مسیر سه یا چهار ایستگاه شلوغ داشتیم، وقتی یک قطار می ایستد مردم جلوی در می‌ایستند در حالی که باید کنار باشند تا کسانی که داخل هستند بتوانند خارج شوند.مردم باید آموزش ببینند، اوایل راه اندازی مترو آموزش می دادیم اما دیگر اینگونه نیست.

 

وی گفت: روی ایستگاهها معمولا ۱۰،۱۵ نفر آدم داریم و اینگونه نیست که باید حتما از نیروی ویژه ای استفاده کنیم. البته باید این نکته را درنظر بگیریم که تاکنون چنین شلوغی را نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه مترو در روز گذشته خدمات ارزنده ای ارائه کرد که قابل تقدیر است گفت: در زمانی که بی نظمی اتفاق بیفتد، نحوه سوار شدن مردم خیلی مهم است، مردم نباید روبروی هم در مقابل درب متر قرار بگیرند.

هاشمی با تاکید بر این نکته کرد که نباید خدمات نیروهای مترو را زیر سوال ببرید، گفت که من از مدیریت مترو صرفا خواستم که نیرو اضافه کنند.