۰ نفر

همزمان با 13 آبان و روز دانش آموز؛

گروهی از دانش آموزان و معلمان مدارس تهران در فروشگاه‌های شهروند حضور یافتند

۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۴۹
کد خبر: 392815
گروهی از دانش آموزان و معلمان مدارس تهران در فروشگاه‌های شهروند حضور یافتند

با هدف حمایت از کالای ایرانی و آشنایی با فرهنگ خرید، فروشگاه های شهروند در روز دانش آموز میزبان جمعی از دانش آموزان مدارس تهران شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در شرایط اقتصادی کنونی اهمیت آموزش و پرورش درراستای آشنایی دانش آموزان با تولیدات داخلی و نهادینه ساختن فرهنگ مصرف کالای ایرانی بیش از پیش احساس می شود.

 برهمین اساس تقویت زیرساخت های خودباوری در حوزه فرهنگ کار و تولید از سنین کودکی می تواند آینده کالای ایرانی را تضمین کرده و چرخه اقتصادی کشور را به سوی رشد و بالندگی سوق دهد.

شرکت شهروند نیز که سال هاست با حمایت از کالاهای ایرانی و نهادینه کردن الگوهای درست مصرف کالا و خدمات، برنامه های کوتاه و بلند مدت ویژه ای را طرح ریزی کرده است، همواره برای حضور فعالانه و هوشمندانه فرزندان و اقشار مختلف جامعه در مناسبت های مختلف آمادگی خود را اعلام و گام های موثری در این حوزه برداشته است.

در همین راستا، روز دانش آموز بهانه ای شد تا با توجه به تحریم اقتصادی کشور در سال رونق تولید ملی، فروشگاه های شهروند میزبان اردوهای فرهنگی و آموزشی دانش آموزان و معلمان بوده و از این طریق زمینه های آشنایی این آینده سازان کوچک با فرهنگ تولید و مصرف صحیح شکل بگیرد. 

بدون تردید اگر همه ی افراد جامعه از تولیدات داخلی حمایت کنند علاوه بر خودکفایی ملی می توانند زمینه ساز فرصت های شغلی بیشتر و خروج از رکود بازار شوند که این مهم می تواند در حمایت از فردای دانش آموز ایرانی راهگشا و اثر بخش باشد.