۰ نفر

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

مصوبات شورای امنیت ملی درباره زاهدان به تایید رهبر معظم انقلاب رسید

۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبر: 681144
مصوبات شورای امنیت ملی درباره زاهدان به تایید رهبر معظم انقلاب رسید

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مواردی در شورای عالی امنیت ملی در خصوص اتفاقات زاهدان تصویب شد و به محضر رهبر معظم انقلاب رسید که ایشان نیز تایید کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، آیت الله مصطفی محامی در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان برگزار شد، تصریح کرد: از دشمن که دشمنی دور از انتظار نیست اما گله از دوستان؛ گاهی برخورد با خاطی از هر طرفی که باشد و احقاق حق مردم از هر طرف که باشد، مهم است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همه روزه پیگیر مسایل سیستان و بلوچستان هستند و این نشان از نوع نگاه ویژه ایشان به استان دارد، اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان به نظام دلدادگی خاصی دارند.

آیت الله محامی گفت: با همه داغی که خانواده شهدای امنیت زاهدان دیده بودند اما همچنان مقید به نظام و انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: مردم سیستان و بلوچستان وفادارترین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این مسأله را بارها به اثبات رسانده اند که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشمنان تلاش زیادی کردند تا امنیت سیستان و بلوچستان را برهم بزنند اما با هوشیاری مردم توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.