۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های غرب تهران چند؟

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 627572
آپارتمان های غرب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصادآنلاین - نادیا سیه‌کار؛ از جایی که خرید منزل در مناطق غرب تهران دغدغه اکثر افراد است و مسکن در این مناطق متقاضیان بسیاری دارد، در این گزارش ما به بررسی خانه های غرب تهران پرداخته‌ایم تا بتوانیم در انتخاب بهتر برای خرید خانه به شما کمک کرده باشیم.

به صورت مثال واحدی ۱۵۱ متری در سعادت‌آباد که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خواب داشته باشد، در روز های اخیر ۱۲ میلیارد تومان معامله شده است. 

بودجه لازم برای خرید واحدی ۲۱۰ متری در صادقیه  که ۱۸ سال عمر داشته باشد و ۳ خوابه باشد، ۱۱ میلیارد تومان است. همچنین سرمایه لازم برای خرید واحدی ۷۰ متری در همین منطقه که ۸ ساله باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

قیمت واحدی نوساز در طرشت که متراژ آن ۱۱۰‌ متر باشد و ۲ خواب داشته باشد، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

برای خرید واحدی ۱۱۵ متری در شهرک‌غرب با عمر ۱۵ سال و ۳ اتاق خواب، سرمایه‌ای بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان لازم دارید.

یک آپارتمان ۷۰ متری در ستارخان، که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

برای خرید یک واحد نوساز با متراژ ۸۵ متر در گیشا(کوی‌نصر) که ۲ خواب نیز داشته باشد، ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه لازم دارید.

و ارزش واحد آپارتمانی در پونک که ۶۷ متر باشد و ۱۲ سال عمر داشته باشد و ۱ خوابه باشد، ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های غرب تهران چند؟